Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-شبکه «سی‌ان‌ان» در یادداشتی درباره اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا هشدار داد، ترامپ مناظره‌های سال ۲۰۱۶ را باخت اما در نهایت رئیس‌جمهور شد.

یک رسانه وابسته به دموکرات‌ها با اشاره به اولین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) آمریکا از مخالفان دونالد ترامپ خواست که «فراموش نکنید دونالد ترامپ مناظره‌های ۲۰۱۶ را باخت اما رئیس‌جمهور شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه «سی‌ان‌ان» در یادداشتی به قلم «کریس سیریزا» به برخی نظرسنجی‌ها از قبیل نظرسنجی خود این رسانه درباره اینکه چه کسی اولین مناظره بین دونالد ترامپ و جو بایدن را برنده شد، اشاره کرد و سپس به دموکرات‌ها درباره تکرار شکست هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۱۶ هشدار داد. 

طبق نظرسنجی سی‌اِن‌اِن، از هر ۱۰ بیننده مناظره، ۶ تن بایدن را دارای عملکرد بهتر توصیف کرده و ۶۵ درصد از بینندگان این شبکه معتقد بودند بایدن صادقانه‌ترین پاسخ‌ها را به سوالات داد

کریس سیریزا این تیتر را برای گزارش خود برگزید: «فراموش نکنید که دونالد ترامپ مناظره‌های (انتخابات ریاست جمهوری) ۲۰۱۶ را هم باخت».

او نوشت: «رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در حالی وارد مناظره ریاست جمهوری با جو بایدن معاون رئیس‌جمهور سابق رفت که او یک خصیصه مهم و بزرگ دارد: او هنوز نتوانسته در یک مناظره ریاست جمهوری پیروز شود».

به اعتقاد وی، «اگرچه ترامپ بعد از هر سه  مناظره خود با هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶ خود را پیروز خواند اما آمار نشان داد که افکار عمومی مخالف این ارزیابی او بودند».

این تحلیلگر آمریکایی وابسته به دموکرات‌ها با اشاره به داده های اطلاعاتی «مرکز تحقیقات افکار عمومی روپر» تاکید کرد، بهترین عملکرد ترامپ در مناظره‌های سال ۲۰۱۶، مناظره دوم او با کلینتون بود که ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجیها، ترامپ را پیروز خواندند.

در ادامه این یادداشت آمده است که «بدترین» مناظره ترامپ در سال ۲۰۱۶ مربوط به همان مناظره اول او با هیلاری کلینتون بود که تنها ۲۴ درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند این نامزد جمهوری خواه را پیروز می‌دانستند.

نویسنده یادداشت افزود: «اما با این حال، ترامپ کلینتون را شکست داد و چهل و پنجمین رئیس‌جمهور (آمریکا) شد. چرا اینطور شد؟ خوب نظرسنجی‌های سر صندوق‌های انتخابات ۲۰۱۶ توضیحاتی برای این چرایی داشتند».

سیریزا ادامه داد: «از نظر دو سوم از رای دهندگان (انتخابات ۲۰۱۶) که گفتند مناظره‌ها در رای دادنشان عاملی "مهم" بوده، کلینتون با کسب ۵۰ درصد در برابر ۴۶ درصد ترامپ برنده مناظره‌ها بود. این درصد نشان می‌دهد که ترامپ مناظره را واگذار کرد اما از هر ۱۰ رای دهنده ۳ نفرشان گفتند که مناظره های عامل مهمی در رای دادنشان نبوده است».

وی افزود: «خوب البته که مناظره‌ها مهم بودند اما حداقل برای کلینتون به اندازه کافی اهمیت نداشتند یا اینکه بهتر است اینطور بگویم، عملکرد او در مناظره‌ها نتوانست ذهن مردم درباره ترامپ یا خودش را تغییر دهد».

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترامپ مناظره ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سال ۲۰۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!

فرارو- در حال حاضر "دونالد ترامپ" نگرانی‌های بزرگ تری در مقایسه با انتخاب معاون رئیس جمهور دارد. "جو بایدن" رئیس جمهور امریکا در جریان مصاحبه‌ای و طولانی با "هاوارد استرن" مجری رادیویی اعلام کرد که از مناظره با دونالد ترامپ خوشحال خواهد شد. او گفت:"نمی دانم چه زمانی خواهد بود، اما خوشحال خواهم شد که با او بحث کنم".

به گزارش فرارو به نقل از نشنال اینترست، اردوگاه ترامپ نیز اعلام کرده که شخص او از رویارویی با بایدن بسیار خوشحال خواهد بود و از این موضوع استقبال می‌کند. این که چه نوع بحث و مناظره‌ای میان طرفین صورت خواهد گرفت یا این که اصلا حتی شایستگی دارد که اصطلاح مناظره را درباره آن بکار ببریم یا خیر یک سوال باز و بی پاسخ است. ترامپ دوست ندارد مناظره کند. او دوست دارد لفاظی کند. ترامپ هرگز هیچ فرصتی را برای ابراز گلایه درباره مشکلات حقوقی اش از دست نمی‌دهد. او پنجشنبه شب در گفتگو با "گرگ کلی" از نیوزمکس توضیح داد که "آلوین براگ" دادستان منطقه نیویورک و "لتیتیا جیمز" دادستان کل نیویورک یک وجه مشترک دارند: "آنان شرور هستند". او افزود:"می دانی، آنان بد هستند، آنان بیمار هستند. این افراد دیوانه هستند".

با این وجود، اگر دیوانه می‌خواهید احتمالا "کریستی نوم" فرماندار داکوتای جنوبی ممکن فرد بهتری برای نگاه کردن باشد! او در کتاب تازه‌ای تحت عنوان "بدون بازگشت" نفرت خود را نسبت به سگ سابق اش و هم چنین یک بز "بدخلق" ابراز داشته که  هر دو آن‌ها را کشته است. باید بگوییم که نوم نامزد تصدی سمت معاونت ترامپ است!

نوم در کتاب جدیدش می‌نویسد:"کریکت" ۱۴ ماهه بود. این سگ ماده شخصیتی تهاجمی داشت". او می‌گوید که او داستان خود را در مورد کریکت بدبخت برای نشان دادن تمایل اش در سیاست و هم چنین در زندگی در داکوتای جنوبی برای انجام هر کاری هر چند "دشوار، کثیف و زشت" مطرح کرده است.

داستان نوم در اینجا تمام نمی‌شود. او هم چنین می‌نویسد خانواده اش صاحب یک بز نر بودند که "بد" بود، زیرا به نوشته او "اخته" نشده بود. علاوه بر این، او می‌نویسد آن بز "بویی منزجرکننده" داشت و فرزندان نوم را تعقیب می‌کرد. او با تیراندازی هم بز و هم سگ را کشته است. نوم می‌نویسد: "از آن سگ متنفر بودم. این کار خوشایند نبود، اما باید انجام می‌شد؛ و بعد از تمام شدن متوجه شدم که کار ناخوشایند دیگری باید انجام شود". نشریه "نیوریپابلیک" نوشته است با توجه به اینکه ترامپ از سگ‌ها می‌ترسد گویا ما به مرحله "قتل توله سگ ها" در آزمون‌های کسب نامزدی معاونت ترامپ رسیده ایم!

برای ملانیا ترامپ که به تازگی ۵۴ ساله می‌شود محاکمه ترامپ هدیه تولد عجیبی می‌باشد. ترامپ در این باره با ابراز تاسف اشاره کرده که پیش از رسیدگی به اتهامات اش توسط "دادستان‌های انتقام جو" بهتر است با او (ملانیا) وقت بگذراند. ترامپ هم چنین در مصاحبه تازه اش گلایه کرده که محاکمه اش او را از ورود به مسیر کارزار رقابت انتخاباتی باز می‌دارد. با این وجود، چهارشنبه گذشته که دادگاه برگزار نشد او تجمعی برگزار نکرد. در عوض، او کار مهم تری داشت: رفتن به بازی گلف در باشگاه بدمینستر خود در نیوجرسی!


دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!