Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، محمدعلی امام هادی گفت: اندیشکده شایستگی سازی دانشجویان در قالب اتاق فکر به منظور افکارسنجی، نیازسنجی و نیازسازی طراحی شده است.

وی افزود: این اندیشکده در چند فاز با تمرکز بر ابعاد علمی و مباحث نظری به کمک پژوهش راه اندازی می شود و سیاست های آن در مرکز امید «مرکز ارتقای مهارت و یادگیری دانشجویان» اجرایی و عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: طرح این اندیشکده به تصویت هیات رییسه دانشگاه رسیده و پس از ارائه طرح تفصیلی با هدف انجام مطالعات بر روی میزان موفقیت اندیشکده های دیگر، فاز اجرایی آن شروع به کار می کند.

امام هادی تصریح کرد: در این اندیشکده با بهره مندی از توان اساتید، کارشناسان و دانشجویان فعال در نهادهای دانشجویی، موانع و مشکلات موجود در فضای فرهنگی رصد می شود تا اقدامات عملیاتی در مرکز امید انجام شود.

وی به گستره پیاده سازی و اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با هماهنگی وزارت بهداشت، این طرح به صورت پایلوت در مدت زمان مشخصی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می شود و در صورت صلاح دید معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، به صورت ملی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور عملیاتی می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: با راه اندازی این اندیشکده برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ شاهد رویدادی بزرگ در راستای پرورش شایستگی های فرهنگی تربیتی فراگیران و دانش آموختگان حوزه سلامت در سطح دانشگاهی و ملی خواهیم بود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی شهید علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه