Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد حقیقی امروز هزار و ۵۳۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام پالایش نفت اصفهان بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها امروز حدود هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.ارزش کل معاملات خرد ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۳ درصد یعنی حدود سه هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۶ درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تلاش برای بازگشت تعادل به بورس

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «هتل و رستوران» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «شبندر» و «وگردشح» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وسپهر»، «سمگا» و «تاپیکو» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت پالایش نفت اصفهان معادل ۳۹۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه گذاری مالی سپهرصادرات با برتری ۳۲میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۴ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۱ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول حدود ۳۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم حدود هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود.

منبع:اقتصادآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس سازمان بورس و اوراق بهادار بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری حقیقی و حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نماگر‌های تالار شیشه‌ای هفته‌ای که گذشت را با بازدهی منفی به پایان رساندند. ارزش معاملات خرد در هفته دوم اردیبهشت پس از ۱۰ روز از کانال ۳ هزار میلیارد تومان خداحافظی کرد و در سطح ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال