Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: استفاده صحیح از فضای مجازی و حضور فعالان فرهنگی در این عرصه مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمنان است.

به‌‌‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، حسن شهرکی‌پور در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی و برگزیدگان مسابقات مجازی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازوهای توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی نقش انکار‌نشدنی دارند و در این حوزه  تلاش می‌کنیم تا فعالان این عرصه بتوانند به‌راحتی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ است و از کسانی سپاسگزاری می‌کنیم که بدون هیچ چشم‌داشتی و به‌دلیل علاقه‌ و دغدغه‌ای که دارند وارد کارهای جهادی و  فرهنگی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را به‌سمت فضای مجازی سوق داد و امروز این فضا به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتقای برنامه‌های فرهنگی ایفای نقش می‌کند.

این مسئول دانشگاهی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط امروز جامعه، به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای برنامه‌های مجازی ضروری بوده و نیازسنجی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف و ارزیابی این برنامه‌ها از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

شهرکی‌پور تأکید کرد: همانطور که امکان ادامه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بستر فضای مجازی وجود دارد؛ فعالیت‌های فرهنگی نیز باید در کنار این امور در  بستر فضای مجازی انجام شود. 

وی مطرح کرد : مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در گفتمان‌های خود بر فضای مجازی تأکید داشته‌اند که این بیانگر اهمیت و ضرورت توجه به این عرصه است؛ بنابراین در شرایط فعلی دقت به مسائل فرهنگی و فضای رسانه‌ای و  استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در ارائه برنامه‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با انواع و اقسام برنامه‌ها و بسترها مانند شبکه‌های اجتماعی درصدد تهی‌کردن سرمایه دینی مردم و جوانان به‌ویژه در فضای مجازی است، باید برای ارتقای دانش فرهنگی و مذهبی تلاش و تهدیدهای این حیطه را به فرصت برای تعمیق باورهای دینی و فرهنگی تبدیل کرد.

شهرکی‌پور استفاده صحیح از فضای مجازی و حضور فعالان فرهنگی در این عرصه را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه دشمنان  دانست و افزود: انتظار می‌رود فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه رودهن به‌صورت نظام‌مند دنبال شود تا به حرکتی منظم و اثرگذار فرهنگی تبدیل شود.

دسترسی آسان به احادیث ائمه با همه‌گیری فضای مجازی

حجت‌الاسلام سید‌‌محمد حسینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم در این مراسم گفت: اگر بخواهیم در دل ائمه جا بازکنیم باید به توصیه و رهنمود‌های آنان  عمل کرده تا پیرو واقعی باشیم.

وی افزود: با توجه به همه‌گیرشدن فضای مجازی شرایطی پیش آمده که دسترسی به احادیث ائمه خیلی سهل و آسان شود و یکی از سیاست‌های نهاد در این دوره مسابقات آشنایی هرچه بیشتر کاربران فضای مجازی با سخنان اهل بیت(ع) بوده و امیدواریم همواره در این راه ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن فعالان فرهنگی تجلیل از فعالان فرهنگی تجلیل از برگزیدگان فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برنامه های فرهنگی فعالان فرهنگی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق