Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بخش‌هایی از خاطرات آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی دفاع مقدس در قالب مستندی به نام «در لباس سربازی» منتشر خواهد شد. این مستند روایتی ویژه از حضور آیت الله خامنه‌ای در جبهه‌ها از نخستین روزهای دفاع مقدس تا زمان ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است.

در این مستند، برای اولین بار از برخی تصاویر، فیلم‌ها و اسناد دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آیت‌الله خامنه‌ای که تا به امروز منتشر نشده، استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند به موضوعاتی، چون برخی مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب، ممانعت ایشان از فروش هواپیماهای نظامی توسط دولت موقت، ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران، ماجرای آزادسازی سوسنگرد و... پرداخته است.

مجموعه‌ی مستند «در لباس سربازی» به همت مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، به‌مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و با همکاری شبکه‌ی یک سیما و مؤسسه‌ی فرهنگی- هنری شهید آوینی تهیه و آماده پخش شده است.

گفتنی است این مستند در ۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از پنجشنبه (۱۰ مهر) تا شنبه، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه‌ی یک سیما پخش خواهد شد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1438296

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم مستند دفاع مقدس جنگ تحمیلی تلویزیون آیت الله خامنه ای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق

به گزارش جماران؛ هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

 

 

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

 

دانلود خط حزب الله جدید

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن