Web Analytics Made Easy - Statcounter

​اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حاشیه هایی همراه بود که مهمترین مورد آن استفاده از عبارت «ان شاءالله» از سوی «جو بایدن» است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در مناظره انتخاباتی صبح امروز، وقتی که مجری از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، درباره فرار مالیاتی وی سوال کرد و او در پاسخ گفت که اظهارنامه خود را به زودی منتشر می کند، «جو بایدن» رقیب دموکرات از موقعیت سود برد و  برای آنکه نشان دهد ترامپ انسان صادقی نیست، از عبارت «ان شاء الله» استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به کار بردن این عبارت از سوی نامزد حزب دموکرات بازتاب گسترده ای در رسانه های اجتماعی بخصوص از سوی مسلمانان و کسانیکه معنی آن را می دانند داشته است. 

برخی این نکته را که بایدن یک عبارت عربی به کار برده که از سوی مسلمانان استفاده می شود؛ مورد تردید قرار داده و در توئیتر نوشته اند که بعد از دو یا سه بار گوش کردن به این بخش از مناظره ترامپ و بایدن متوجه می شوند که نامزد حزب دموکرات از این لفظ استفاده کرده است. 

یکی از کاربران نیز در پیامی نوشته است: لحظه ای تاریخی در تاریخ آمریکا، ان شاءالله وارد مباحث انتخابات آمریکا شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترامپ و بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان