Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۹۹۳ اشتراک رایگان به خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی (بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران) واگذار کرده است.

او افزود: مبلغ ریالی بخشودگی این تعداد حق انشعاب و اشتراک واگذار شده در ۶ ماهه سال جاری بیش از ۲۲۳ میلیون تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار کرد: در مجموع از ابتدای فعالیت شرکت گاز استان تاکنون ۱۷ هزار ۴۱۵ اشتراک به خانوار‌های تحت پوشش به صورت رایگان واگذار شده است.

شمس الهی ادامه داد: بر اساس آمار موجود در سال گذشته، ۲ هزار و ۷۴۷ مشترک گاز استان از تسهیلات اشتراک رایگان استفاده نمودند.

او بیان کرد: بر اساس بند (د) از ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی من‌جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی در صورتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز محل سکونت خود، صرفا از یک امتیاز اشتراک رایگان بهره‌مند شده و کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز اشتراک رایگان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • لزوم ثبت قرارداد ‌اجاره‌ مسکن در سامانه خودنویس