Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:37:01 GMT

وضعیت کنونی قم ادامه موج دوم کروناست

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۰۷۸۵

وضعیت کنونی قم ادامه موج دوم کروناست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر ظهر چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری قم با بیان اینکه ۳۰ درصد از مردم در هر وضعیتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیازمند همکاری نهادهای انتظامی برای برخوردهای جدی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه کرونا به دلیل درگیر کردن ریه، با مساله تأمین اکسیژن معنای ناگسستنی دارد، تصریح کرد: از مسئولان استان درخواست می‌کنیم با شرکت‌های تولیدکننده اکسیژن قرارداد همکاری امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه وضعیت بستری بیماران کرونایی در قم مناسب نیست، افزود: بیمارستان‌های قم بسیار شلوغ شده‌است.

وی بیان کرد: وضعیت کنونی قم ادامه موج دوم کروناست که نشان می‌دهد پروتکل‌های بهداشتی به‌درستی رعایت نشده‌است.

قدیر با بیان اینکه تمام آموزش‌های حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی و آموزش‌وپرورش باید به‌صورت غیرحضوری برگزار شود، افزود: در طول تعطیلی حضوری مدارس باید زیرساخت‌های بهداشتی برای بازگشایی احتمالی در آینده فراهم شود.

وی بیان کرد: آرایشگاه‌های مردانه و زنانه یکی از مراکز پرخطر است و اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در آنها باید دنبال شود، همچنین گیم نت‌ها یکی از محل‌هایی است که درصد رعایت پروتکل‌ها در آنها به‌شدت کم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تعطیلی بوستان‌ها و پارک‌های محلی شهر قم باید بیش از یک هفته ادامه داشته باشد.

کد خبر 5037164

منبع: مهر

کلیدواژه: قم محمدرضا قدیر شهر قم دانشگاه علوم پزشکی قم ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس شیوع کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز در عرصه‌ای قرار داریم که باید بیش از پیش مراقب هجمه دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی باشیم، گفت: برای اینکه بتوانیم در این جنگ‌نرم به عنوان پیروز، از میدان سربلند خارج شویم، باید موضوع بصیرت‌افزایی را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم. وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی این مهم را فراهم می‌کند که بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم و این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بی‌تردید اگر به واسطه بصیرت‌افزایی بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم، در آن صورت قادر خواهیم بود موضوع‌گیری درست و بهنگامی در برابر هجمه دشمنان داشته باشیم. خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در شرایط کنونی با همه توان و ابزارهایی که در اختیار دارد، وارد جنگ فرهنگی با ایران شده است، اظهار کرد: بر همین اساس بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته تاکید زیادی نسبت به افزایش بصیرت سیاسی داشتند؛ چرا که ایشان معتقد بودند که شناخت دشمن همواره در امور نتیجه‌بخش خواهد بود. امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمن امروز به جنگ فرهنگی روی آورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر نیز آن است که در طول سال‌های گذشته همه برنامه‌های خود اعم از جنگ سرد و نیز تحریم‌های مختلف اقتصادی را به اجرا گذاشته و چون در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ملت ایران ناکام مانده، روی به جنگ فرهنگ آورده است. آیت‌الله خاتمی در ادامه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی جامعه را مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و گفت: اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ و در فرمان ۸ ماده‌ای مبارزه با فساد را به صورت جامع اعلام کردند که بی‌تردید اگر این قوانین به صورت کامل و دقیق اجرا شود، نتایج و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت. وی از روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر یاد کرد و با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری مطالب جامعی را در هفته جاری و در جمع کثیری از کارگران کشور بیان کردند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، به همین خاطر ارتقای وضعیت زندگی کارگران به ارتقای وضعیت کشور منجر خواهد شد. کد خبر 6089078

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟