Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:13:45 GMT

فریم به فریم با پرسپولیس و پاختاکور؛ ۵۱۳ روز قبل

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۰۸۷۵

فریم به فریم با پرسپولیس و پاختاکور؛ ۵۱۳ روز قبل

به گزارش ایرنا،‌ تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در حالی امشب(چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند که ۵۱۳ روز قبل در دور گروهی مسابقات سال ۲۰۱۹ در تاشکند برای آخرین بار رو در روی هم قرار گرفته بودند.

در آن مسابقه پرسپولیس با ترکیبی متفاوت به آنچه امشب به میدان می‌رود در زمین حاضر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن تیم در ترکیب کنونی تنها ۶ نفر می‌توانند بازی کنند و احتمالا ۲ نفر فیکس خواهند بود. مهدی شیری، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، احمدنوراللهی، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا همراه پرسپولیس هستند ولی احتمالا فقط سیامک و احمد در ترکیب اصلی حاضر خواهند بود. نفراتی چون سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور به صورت قطعی جدا شده‌اند و محمد نادری به همراه محسن ربیع‌خواه هم در کنار تیم حضور ندارند و امکان انجام بازی برایشان وجود ندارد.

در آن مسابقه تیم ازبکستانی با تک گل ایگور سرگیف در دقیقه ۸۶ به برتری رسید. پاس گل توسط دراگان چران داده شد. در ادامه تصاویری جذاب از این بازی را مشاهده می‌کنید. سرمربی پرسپولیس در آن مسابقه برانکو ایوانکوویچ بود و هدایت تیم پاختاکور به عهده سرمربی کنونی این تیم شوتا آرولادزه بود. سرمربی گرجستانی که امشب به خاطر ابتلا به ویروس کرونا کنار زمین حضور ندارد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پاختاکور پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پاختاکور باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پاختاکور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است، اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدار‌های سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند، اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد