Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، «حکمت حاجی اف» معاون الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان، امروز ضمن متهم کردن دولت ارمنستان به دروغگویی اعلام کرد روز سه شنبه دو فروند جنگنده سوخو-۲۵ ایروان در یک منطقه کوهستانی بر اثر برخورد با کوه سقوط کرده اند.

این معاون در ادامه تاکید کرد اتهامی که ایروان در خصوص شلیک به سوی یکی از این جنگنده‌ها مطرح می‌کند دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت «هر دو جنگنده به کوهستان برخورد کرده، منفجر و منهدم شده اند. این نشان می‌دهد که رهبری ارتش ارمنستان اطلاعات دقیقی را به شهروندانش نمی‌دهد.»

با این حال، روز گذشته، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد یک فروند جنگنده سوخو -۲۵ این کشور سه توسط یک اف -۳۵ ارتش ترکیه سرنگون شده است. ایروان تصاویری از لاشه این جنگنده را منتشر کرد و آنکارا و باکو را مقصر اصلی ماجرا دانست. موضوعی که بلافاصله از سوی ترکیه و جمهوری آذربایجان رد شد.

تنش‌ها و درگیری‌های نظامی میان ارمنستان و آذربایجان از سه روز پیش بار دیگر بالا گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!

در این فیلم آمده است:

«دلم می‌خواهد اسم پسرم را بگذارم یزید یا معاویه.

الحمدلله ان‌شاءالله در آینده یزیدها زیاد می‌شوند!

◽️تصور کن اسم پسرم یزیدبن‌عبدالله باشد.

به به! خدا نگهدارش باشد. اسم قشنگی است الحمدلله! »

این فیلم از آن جهت منتشر می‌شود چراکه پان‌ترک‌ها منکر حضور وهابی‌ها در شمال ارس هستند!

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید و سیل از دبی به سمت ارمنستان روان شد | فیلم
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه