Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ پروژه شهید صیدی بعد از یک دهه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده بهره‌برداری شده و صبح فردا با حضور مسئولان کشوری و لشکری به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در آستانه افتتاح پل شهید صیدی که صبح فردا با حضور مسئولان کشوری و لشکری در اراک برگزار می‌شود 3 عضو اصولگرای شورای پنجم شهر اراک با حضور در محل این پل از آخرین وضعیت این پروژه مطلع و بازدید از آن داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"علی‌جعفر محصولی" عضو اصولگرای شورای شهر اراک نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار داشت: کار عمرانی صورت گرفته در تکمیل سریع و باکیفیت این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نشان داد این مجموعه توان بالایی داشته و ظرفیت چشمگیری دارد که باید برای توسعه شهری در استان و مرکز استان به کار گرفته شود.

وی افزود: قطعا با واگذاری طرح‌های بزرگ شهری به این مجموعه می‌توان شاهد سرعت گرفتن وضعیت عمرانی در شهر بود که قطعا چهره کلانشهر اراک را دگرگون و توسعه یافته خواهد ساخت.

محصولی ادامه داد: در دوره فعلی کشور با وجود مشکلاتی که می‌بینیم قطعا طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها به ضرر کشور است بنابراین باید طرح‌های بزرگ شهری به پیمانکاران توانا ازجمله قرارگاه خاتم که به خوبی ظرفیت‌های موجود را به اثبات رسانده واگذار کنیم.

تکمیل پروژه شهید صیدی بعد از یک دهه

"علیرضا مرادی" در این بازدید با اشاره به وضعیت پروژه پل شهید صیدی اظهار داشت: کار اجرای این پروژه در حدود یک دهه اخیر و توسط شرکت آبادراهان شروع شد که بنابه وجود مشکلاتی پیمانکار با رها کردن کار از اجرای آن منصرف شد.

وی افزود: طولانی و رهاشدن پروژه موجی از نارضایتی را در شهروندان اراکی به دنبال داشت که در نهایت در ماه آبان 98 شهرداری اراک تکمیل و ساخت این پروژه را به صورت شفاهی به قرارگاه سازندگی واگذار کرد ولی به دلیل عدم تزریق اعتبار قراردادی وجود نداشت و مجموعه قرارگاه امکان ورود و فعالیت جدی را نداشت.

مرادی اضافه کرد: تیرماه 99 با مصوبه شورای شهر و الحاق 25 درصد قرارداد فعلی و تعیین ردیف بودجه به صورت عملیات جدی کار توسط قرارگاه آغاز و ظرف مدت کوتاهی پروژه تکمیل شد.

ساخت 5 بیمارستان در گلستان؛ بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء احداث می‌شودتلاش قرارگاه خاتم الانبیاء برای ساخت سریع خط 10 متروسپاه «تکیه‌گاه پیشرفت» خراسان شمالی؛ قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در راز و جرگلان بیمارستان می‌سازد

پروژه شهید صیدی چهره عمرانی شهر را تغییر می‌دهد

جوان‌ترین عضو ودیگر  عضو اصولگرای شورای شهر اراک نیز با اشاره به نتایج و دستاوردهای این پروژه اظهار داشت: قطعا افتتاح این پروژه مشکلات شهری اراک در این منطقه را کاهش داده و چهره شهر را تغییر می‌دهد و زمینه توسعه شهری را در اراک فراهم می‌آورد.

حامد‌ آجرلو افزود: با مصوبه شورای شهر اراک طرح‌های عمرانی جدیدی نیز به مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در اراک سپرده شده که امید داریم تا با همکاری شهرداری و شورای شهر اراک امور مربوط به این طرح و پروژهخ‌ها روان و دقیق به پیش برود.

به گزارش تسنیم، براساس اعلام "کاری" سرپرست کارگاه پروژه شهید صیدی، پروژه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی درحالی واگذار شد که قرارگاه خاتم‌الانبیا از ابتدای فصل تابستان امسال این پروژه را با مصوبه شورای شهر تحویل گرفته و ظرف مدت 4 ماه و با 3 شیفت کاری به پایان رسانده است.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم الانبیا پروژه شهید صیدی شورای شهر اراک توسط قرارگاه یک دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است