Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دانشجویان و اساتید دانشگاهها میتوانند با امضای عهدنامه مجازی و ثبت نام در این پویش، آثار خود را پیرامون خاطرات پیاده روی اربعین سالهای گذشته در قالب های فیلم، عکس نوشته، شعر، صوت و خاطره نگاری به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

علاقمندان جهت بهره مندی از دهها جایزه نفیس و  اطلاع از بخشهای چهارگانه و رشته های(رویداد هنری ادبی رسانه ای) به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

arbaeenplus.com مراجعه کرده و یا با شماره  ۰۹۱۰۵۸۵۹۰۸۷ تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان علاقه مند همچنین می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ مهر ماه جاری به حسینیه های مجازی دانشگاهیان ارسال کنند.

برچسب‌ها اربعین حسینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رسانه اربعین حسینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رسانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد