Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:09:19 GMT

اولین پیروزی ذوب آهن قرمز پوش با رحمان (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۶۴۴

اولین بازی دوستانه و تدارکاتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به سرمربیگری رحمان رضایی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، دراین دیدار شاگردان رحمان رضایی با ترکیب شهاب گردان، قریشی، کاظمی، منظمی، جهانی، حدادی‌فر، مشایخ، حقدوست، محمدی‌مهر، قنبری و حسینی به مصاف تیم امید ذوب‌آهن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 نیمه اول این بازی با گل‌های کاظمی و منظمی برای ذوب آهن و تک گل شهاب پیرا برای تیم امید ذوب آهن با حساب دو بر یک به سود تیم بزرگسالان خاتمه پذیرفت.


 در نیمه دوم تغییرات عمده ای در ترکیب هر دو تیم ایجاد شد که حاصل آن تک گل وحید محمدزاده برای تیم بزرگسالان بود. این بازی که از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد در خاتمه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم بزرگسالان ذوب آهن خاتمه پذیرفت تا اولین گام رحمان رضایی به عنوان سرمربی ذوب آهن با پیروزی همراه شده باشد.

 

رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

دنیای اقتصاد نوشت: فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و سازهای بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899508

دیگر خبرها

  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر