Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی تیم برایتون امشب در جام اتحادیه فوتبال انگلیس به مصاف تیم منچستر یونایتد می رود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی تیم برایتون امشب در جام اتحادیه فوتبال انگلیس به مصاف تیم منچستر یونایتدمنچستر یونایتد می رود .

تیم‌های منچستریونایتد برایتون روز روز شنبه در لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در یک بازی فوق العاده تماشایی تیم یونایتد اولین برد فصل خودش را تصاحب کرد در این بازی علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۴ و وقتی که تیمش ۲ بر یک از شیاطین سرخ عقب بود به بازی آمد و پس از ارسال چند پاس از سمت راست روی دروازه بالاخره دقیقه ۹۴ یک سانتر استثنایی روی دروازه انجام داد که سولی مارچ  فولبک چپ تیم برایتون آن را تبدیل به گل کرد اما تنها یک دقیقه بعد داور با استفاده از کمک داور ویدیویی یک پنالتی برای تیم یونایتد گرفت که برونو‌فرناندز آن را تبدیل به گل کرد تا دست یاران جهانبخش از تک امتیاز  این بازی کوتاه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش که پس از دو فصل نسبتا بد  در فوتبال انگلیس این فصل را خیلی خوب شروع کرده و در همین چند هفته ابتدایی لیگ انگلیس و جام حذفی و جام‌اتحادیه گلها و پاس گل های زیادی ارسال کرده این‌ بار امیدوار است که مقابل تیم منچستر یونایتد بازی کند و ارزش‌های خود را یک بار دیگر به نمایش بگذارد تیم برایتون در این فصل و با هدایت گراهام پاتر هجومی  تر از سالهای گذشته بازی می‌کند و همین باعث شده است که علیرضا جهانبخش و دیگر یاران هجومی تیم برایتان عملکرد بهتری نسبت به فصول قبلی داشته باشند. برایتون در همین هفته های ابتدایی فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است و مورد تشویق کارشناسان فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

بازی تیم‌های یونایتد و برایتون امشب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه خانگی تیم برایتون انجام خواهد گرفت و به احتمال فراوان جهانبخش به صورتی که در این رقابت بازی خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برایتون لیگ برتر انگلیس علیرضا جهانبخش منچستر یونایتد گراهام پاتر برایتون علیرضا جهانبخش گراهام پاتر لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد علیرضا جهانبخش فوتبال انگلیس تیم برایتون جام اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد