Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه چهارشنبه در جمع صنعتگران استان به موانع فراروی تولید در استان اشاره و اضافه کرد: موانع و بروکراسی‌های زائد حوزه کسب و کار و تولید، موانع داخلی و خارج موجود شناسایی و برای رفع آن هدفگذاری شده است.

وی به همدلی و همراهی دستگاه‌های مختلف و خصوصی برای رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فاصله بین بخش خصوصی و دولتی کم شده است و این دوبخش به راحتی در شورای گفتگو و ستاد تسهیل با یکدیگر گفتگو و تعامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کارگروه و ستاد تسهیل سعی می‌کنیم قوانین و طرح‌ها را به نفع تولیدکننده تصویب کنیم تا مشکلات فراروی آنان حل شود.

حسین زادگان درآمد مالیاتی استان را در سال دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این درآمدها باید از طریق جذب منابع تأمین و در استان هزینه شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه برجام فشارها را علیه کشور کاسته است، تصریح کرد: علی رغم همه فشارها باید برای حل مشکلات فراروی تولید برنامه جامع و هدفمند داشته باشیم.

کد خبر 5037359

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران صنعت و معدن ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۰۶ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۶۳۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۰۲ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۰۴ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۴۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۶۹ تیم عملیاتی شامل ۶۰۹ نفر امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۲۳ دستگاه چادر، ۶۲۰ تخته پتو، ۳۶۱ تخته موکت، ۱۵۰۴ کیلوگرم نایلون، ۲۹۷ بسته غذایی، ۲۹۵ قوطی کنسرو، ١٠٠ قرص نان، ۱۴۰ ست شستشو و ۴۹ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

کد خبر 6096466

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد