Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:29:26 GMT

کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی مازندران کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۳۵۰

کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی مازندران کشف شد

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی انواع کود و سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه انواع کود و سموم کشاورزی تقلبی توسط فردی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی غافلگیرانه با همراهی کارشناسان سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی از محل دپو و نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

میرزایی گفت: در بازدید از محل مورد نظر بالغ بر 40 تن کود و سم کشاورزی شامل 18 هزارو 475 لیتر انواع کود شیمیایی مایع، 850 کیلو کود شیمیایی پودری و 776 قوطی انواع سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی به همراه 5 تن گچ ساختمانی کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

توزیع رایگان کود شیمیایی توسط سپاه رشت بین کشاورزان؛ «سپاه پاسداران» همراه مردم استسیستان و بلوچستان| 50 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان هیرمند کشف شدباند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل متلاشی شد

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کالاهای قاچاق معمولا از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نبوده و تبعات زیست محیطی را در پی خواهند داشت، به مردم و کشاورزان توصیه کرد: ضمن خرید کالا به‌ویژه کالاهای سلامت محور از مراکز فروش و بنگاه‌های اقتصادی معتبر در صورت شناسایی سودجویان در این زمینه مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

انتهای پیام/ 681‌/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کود شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، زکریا اشک‌پور روز شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

اشک‌پور گفت: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت