Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در این ایام همه پروازها به عتبات و عراق قطع است و ما هیچ پروازی به عراق نداریم. بنابراین برای اربعین هم پروازی به عراق نداریم.

وی افزود: اگر کسی مدعی شود که پرواز عراق برقرار کرده است و بخواهد بلیت بفروشد قطعاً تخلف کرده است. بنابراین عاشقان امام حسین (ع) بدانند هیچ پروازی به عراق در این ایام برقرار نیست و فریب سودجویان را نخورند و اگر جایی اقدام به فروش بلیت با ادعای پروازهای اربعین کرد بدانند که تخلف است و بلیت نخرند و فوراً به سازمان هواپیمایی اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ساعاتی پیش سخنگوی نخست‌وزیر عراق در صفحه مجازی خود اعلام کرده بود از هر کشور 1500 نفر برای ایام اربعین حسینی امکان سفر به عراق را دارند که مسئولان ستاد اربعین ایران اعلام کردند که هیچ زائری در ایام اربعین طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونابه عراق سفر نمی‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: پروازی به عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان، علی جزینی زاده در حاشیه بازدید عضو هیأت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی از فرودگاه شهدای بم، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ٢٠٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای امور بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص این اعتبار عیدی خادمان هوانوردی و فرودگاهی کشور و استان به مردم شریف شرق استان است، افزود: در این پروژه تاکنون بالغ بر ۷۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری برای درزگیری استفاده شده است و عملیات اجرایی پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به تداوم پروازهای فرودگاه شهدای بم، بر لزوم ارتقا ایمنی پروازی بیشتر تأکید کرد و گفت: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی با نظارت دقیق در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، با حضور عضو هیأت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها، از پروژه‌های عمرانی و بهسازی‌های در حال انجام در ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی نیز بازدید شد.

کد خبر 748149

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند