Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: کلیه مراکز و اصنافی که علوم‌پزشکی تشخیص دهد و اختیارات استانی ایجاب کند به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و تمامی مدیران و مسؤولان موظف به همکاری با علوم‌پزشکی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با خطاب قرار دادن رئیس علوم‌پزشکی تاکید کرد: برای گذر از این وضعیت بحرانی هر مرکزی را که از نظر میزان تجمع و رعایت موارد بهداشتی  به این نتیجه رسیدید باید تعطیل شود طبق مصوبه هفته پیش ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا اجازه و اختیار تعطیلی دارید و در صورتی که مدیر دستگاه تمرد کرد به سرعت با او برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تشویق و تنبیه باید در دستور کار تیم‌های نظارتی قرار گیرد و به صورت واضح متخلفین را در جلسات آتی در ستاد کرونا معرفی کنند.

عباسی تصریح کرد: تمامی مراکز توریستی و گردشگری به خصوص مراکز حاشیه زاینده رود شهر سامان به مدت دو هفته به طور کامل تعطیل شوند و تمامی پیشنهاداتی که دانشگاه علوم‌پزشکی برای تعطیلی ارائه داده و در اختیار استان است بدون بحث تعطیل شود و آن دسته که در اختیار استان نیست با مرکز نامه‌نگاری شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در جلسات برخی مدیران فقط خوب صحبت می‌کنند، اما نظارت و عمل به اجرای مصوبات آنان ضعیف است، وقتی تصمیم ستاد کرونا برای اعطای مرخصی به نصف کارمندان و خلوت کردن ادارات است، مدیران موظف به تمکین هستند تا از این وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از بعضی رسانه‌ها گفت: در این وضعیت بحرانی می‌طلبد رسانه‌ها اقدامات موثری برای الزام کردن مردم به رعایت موارد بهداشتی داشته باشند و به حواشی نپردازند.

وی اضافه کرد: دلیل اعطای اختیارات به علوم‌پزشکی فرار از مسؤولیت نیست بلکه کمکی در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کروناست و برای گذر از این شرایط همه ما باید دست به دست هم دهیم تا روند افزایشی شیوع این ویروس را کاهش دهیم.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری تعطیلی بحران چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است