Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد ویروس کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن تاکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوعان الزامی است و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند به جد خودداری شود.

وی تاکید کرد: رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعان فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می شود و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینی شده اقدام کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز نیز با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در ایران روند سینوسی داشته است، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران تاکنون نه تنها ضعفی در ساختار آن ایجاد نشده، بلکه احتمال سرایت و قدرت بیماری‌زایی آن بیشتر هم شده است.

قاسم جان‌بابایی تصریح کرد: مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تعطیلات پیش‌رو و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا نگران هستند.

وی اظهار داشت: برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا، هیچ کشوری تاکنون به جز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال برخی جرایم، اقدام دیگری نکرده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک علاوه بر جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در کاهش ابتلا به آنفلوآنزا نیز موثر است.

وی، تقویت روحیه و انرژی‌بخشی به کادر بهداشت و درمان را ضروری اعلام و تاکید کرد: هنوز مشخص نیست در روند شیوع، کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کجای کار هستیم.

جان بابایی، کودکان را مهم‌ترین حلقه انتقال ویروس کرونا دانست و افزود: تعطیلی کسب و کار جزو آخرین تصمیم‌گیری‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن باشد.

وی تاکید کرد:‌ استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم امروز در خصوص آمار مبتلاها و جان باختگان گفت: با فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران کرونا انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران اخبار کنکور شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک ویروس کرونا رعایت فاصله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!