Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:49:35 GMT

دوئل سخت پهلوان با مدافع 190 سانتی متری

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۸۶۲

دوئل سخت پهلوان با مدافع 190 سانتی متری

احسان پهلوان ستاره خط هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار امروز تقابل سختی را با آنزور اسماعیل‌اف خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پهلوان که مثل بازی های قبلی در ترکیب اصلی قرار دارد و در ست راست خط میانی به میدان خواهد رفت، دوئل دشواری را با مدافعان بلند قامت پاختاکور خواهد داشت. در مقابل احسان، خوجی‌اکبر علی‌جانف مدافع راست خوش تکنیک و جوان ازبک حضور خواهد داشت که علاقه زیادی به نفوذ دارد و احتمالا جای خالی اش را آنزور اسماعیل اف پر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقابل هافبک تکنیکی و پرسرعت پرسپولیس با اسماعیل اف در حالی اتفاق می‌افتد که اسماعیل اف یکی از بلندقدترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیاست و با 190 سانتی متر، شایط فیزیکی فوق العاده ای را خواهد داشت. پهلوان اما در بازی های قبلی در تقابل با بن عطیه و خالد عبدالرحمان عملکرد خوبی داشت و حالا پرسپولیسی ها امیدوارند مدافع 35 ساله پاختاکور را هم شکست دهد.

 

هافبک جوان پرسپولیس در بازی قبلی باوجود تلاش زیاد، نتوانست وظیفه گلسازی خود را ایفا کند اما یک بازی قبل تر در دیدار با الشارجه دو پاس گل داد و نقش پررنگی در پیروزی و صدرنشینی سرخ ها ایفا کرد. البته شاید انتظار یحیی گل محمدی از او، سرعت دادن و انتقال سریع توپ به خط حمله باشد و در صورت انجام این نقش، شاید ارسال پاس گل در اولویت قرار نگیرد.

احسان پهلوان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیس تهران اسماعیل اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!