Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان آنتونیو کونته توانستند با نمایشی درخشان مقابل بنوونتو به برتری 5-2 رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" در دیدار معوقه هفته نخست سری آ ایتالیا امشب اینتر در خانه بنوونتو توانست با پنج گل حریف تازه صعود کرده خود به سطح اول فوتبال ایتالیا را تحقیر کند؛ شاگردان کونته از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و تنها لوکاکو سی ثانیه فرصت لازم داشت تا گل اول را وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل، توپ و میدان همچنان در اختیار شاگردان کونته بود و این‌بار روی یک کار تیمی زیبا و پاس کات‌بک تماشایی از اشلی یانگ، با ضربه‌ای والی گالیاردینی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی پس از گلزنی گالیاردینی، بار دیگر لوکاکو توانست برای تیمش گلزنی کند و از اشتباه خط دفاعی حریف گل سوم اینتر را به ثمر رساند؛ شاگردان پیپو اینزاگی پس از دریافت گل سوم تلاش کردند تا با فشار روی دروازه حریف، جبران مافات کنند که سرانجام اشتباه عجیب هندانوویچ سنگربان باتجربه اینتری‌ها باعث شد تا گل نخست بنوونتو به ثبت برسد. پس از این گل هم مجددا شاگردان کونته برای گلزنی تلاش کردند و این‌بار نوبت به اشرف حکیمی رسید تا دروازه حریف را باز کند و بار دیگر در ترکیب اینتری‌ها بدرخشد.

پس از پایان نیمه نخست با رد و بدل شدن 5 گل به سود اینتری‌ها، نیمه دوم شاگردان اینزاگی برای کاهش اختلاف به میدان آمدند که شوت بازیکنان بنوونتو به تیرک دروازه هندانوویچ برخورد کرد و به بیرون رفت؛ در ادامه این‌بار شوت بازیکنان اینتر به تیرک خورد و ضربه تماشایی گالیاردینی با برخورد به تیرک افقی دروازه مانع از دومین گل هافبک اینتری‌ها در این مسابقه شد. حملات ادامه‌دار شاگردان کونته برای سرانجام به ثمر نشست و روی پاس الکسیس سانچز، لائوتارو مارتینز توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه فرصت عالی برای رسیدن به گل ششم هم برای اینتری‌ها فراهم شد که ایوان پریشیچ نتوانست موقعیت فوق‌العاده گلزنی ساخته شده توسط سانچز و اشرف حکیمی را به گل تبدیل کند و در مقابلدروازه خالی توپ را به بیرون زد؛ روی غفلت خط دفاعی اینتر، کاپراری توانست دومین گل خود مقابل اینتر را در جدال امشب به ثمر برساند تا اختلاف دو تیم به سه گل برسد و در نهایت نیز با همین اختلاف نتیجه بازی به سود شاگردان کونته رقم بخورد. البته در آخرین ثانیه‌های بازی، اریکسن روی یک شوت فوق‌العاده فرصت گلزنی داشت که توپ به تیرک افقی دروازه حریف برخورد کرد تا بازی با حساب 5 بر 2 به سود اینتر به پایان برسد و این تیم با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول قرار گیرد.

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان شاگردان کونته دروازه حریف اینتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم

رم و یوونتوس در دیداری از هفته سی و پنجم سری A به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!