Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:53:42 GMT

سامسونگ شارژر ۶۵ واتی می سازد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۳۰۴

سامسونگ شارژر ۶۵ واتی می سازد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اخباری از شرکت سامسونگ فاش شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ در حال کار روی آداپتور‌های شارژ سریع خود برای نسل بعدی پرچمدارانش است. بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در حال ساخت یک آداپتور ۶۵ واتی برای گوشی S21 یا Note 21 است که در صوت صحت داشتن این ماجرا باید گفت سامسونگ قصد اعمال تغییرات بسیار زیادی در گوشی‌های آینده خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات مربوط به شارژر ۶۵ واتی شرکت سامسونگ از کشور هلند فاش شد و علت آن نیز ثبت اختراعی از سوی شرکت سامسونگ با عنوان EP-TA865 بود. علت اینکه بسیاری از منابع اعتقاد دارند این شارژر به شرکت سامسونگ مربوط می‌شود و در پرچمداران آینده این شرکت استفاده خواهد شد، دریافت گواهینامه‌ای از سوی این شرکت در کره و استفاده از نام آداپتور مسافرتی در آن بود.

از طرفی هم باید گفت این شارژر دارای شماره ثبت اختراع مشابهی با آداپتور مدل ۴۵ واتی شرکت سامسونگ است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد معتقد باشند شرکت سامسونگ به دنبال ساخت آداپتوری فوق سریع است.

شرکت‌های پیشگام در زمینه ساخت شارژرهای سریع

از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون روند رو به رشدی در حوزه شارژر‌های سریع وجود داشته است و شرکت‌هایی نظیر Xiaomi، Oppo و Nubia در این حوزه توانسته‌اند گام‌های بسیار بزرگی بردارند و به نوعی این شرکت‌ها پیشگامان توسعه در دنیای شارژر‌های مسافرتی هستند. گفتنی است؛ شرکت وان پلاس نیز قصد دارد در گوشی آینده خود که 8T نام دارد، آداپتور ۶۵ واتی را استفاده کند.

با این حال هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی درباره اختراعش منتشر نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

تاریخ معرفی و قیمت آیفون ۱۲ لو رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ شارژر سریع قابلیت شارژ سریع شرکت سامسونگ ۶۵ واتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی

بررسی قیمت‌ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که برخی از پرچمداران سامسونگ تا مرز ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قیمت پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است؛ بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی