Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در حاشیه آئین کلنگ زنی پروژه مرکز پخش دارو لرستان در شهرستان سلسله، اظهار داشت: یکی از کاستی‌های اصلی استان در زنجیره سلامت عمومی، عدم وجود شرکت‌های دارو پخش در استان لرستان بود.

وی با اشاره به اهمیت این طرح، گفت: احداث مرکز دارو پخش در استان به معنای داشتن ذخایر دارویی و وجود دارو به اندازه کافی در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، افزود: این موضوع در موقع حوادث غیرمترقبه خود را به شدت نشان می‌دهد به گونه‌ای که در جریان سیل سال ۹۸، این موضوع به عنوان یک ضعف احساس می‌شد و به همین خاطر یکی از برنامه‌هایی بود که در دستور کار استان قرار گرفته بود.

خادمی، عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت وزیر کار، پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان و با سرمایه گذاری مجموعه شستا و…، کلنگ احداث این طرح به عنوان یک مجموعه ذخیره و پخش دارو در استان و در شهرستان الشتر شکل می‌گیرد و توزیع و پخش دارو در استان تحت پوشش این مرکز قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از این طرح، گفت: امیدواریم این هدیه دولت را در یک فرصت زمانی کوتاه سه ماهه و حداکثر تا دهه مبارکه فجر افتتاح کنیم.

کد خبر 5037463

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی دارو ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی پخش دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی