Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پاختاکور و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی مهمی را بردیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت واقعا خوشحال هستیم. بازی خوبی برای ما بود و خیلی خوب شروع کردیم و در ادامه حریف ۱۰ نفره شد و این مساله خیلی به نفع ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توانستیم راحت‌تر و با گردش توپ بهتر و سرعت دادن به بازی به گل‌های خوبی دست پیدا کنیم.

او افزود: در مجموع اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان بابت این همه جان‌فشانی و ایثار تشکر کنم. حق‌شان بود که به فینال برسند. ان‌شاءالله بتوانیم به فینال مسابقات هم راه پیدا کنیم. این برد را به همه هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم که همیشه انرژی مثبت و وجودشان را کنارمان حس می‌کردیم. از اینکه آن‌ها خوشحال هستند واقعا خوشحالیم و ان‌شاءالله این خوشحالی‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم در نهایت به هدفی که داریم برسیم.

او درباره راز گلزنی تیمش هم بیان کرد: ما برای هدفمان و به خاطر هواداران‌مان می‌جنگیم. ما برای اهداف بزرگ و شاد کردن دل هواداران می‌جنگیم. بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند. فکر می‌کنم تنها رازش همین است. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند. من شخصا به آن‌ها افتخار می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانیم این روند را تا آخر ادامه دهیم.

گل‌محمدی درباره گل نخوردن تیمش هم توضیح داد: هدف اصلی ما در همه بازی‌ها این است که از دروازه‌مان محافظت کنیم و دفاع تیمی داشته باشیم. این یک هدف بزرگ است. تیمی که خوب دفاع می‌کند و گل نمی‌خورد احتمال بردش زیاد است. بازیکنان واقعا انرژی خوبی می‌گذارند و کار‌های دفاعی را خوب اجرا می‌کنند. تمرکزی که بازیکنان برای بردن و گل نخوردن دارند خیلی زیاد است. این اصلی است که باید در فوتبال رعایت شود و بازیکنان ما این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر در بازی بعدی بازیکنی از النصر اخراج نشود کار برای تیمش سخت می‌شود یا خیر هم توضیح داد: النصر تیم خوبی نشان داده و با لیاقت به فینال غرب آسیا رسیده است. آن‌ها در هر صورت تیم خیلی خوبی از نظر تاکتیکی هستند و قطعا کار ما سخت خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم مثل بازی امروز و بازی‌های قبلی خوب بازی کنیم تا به اهداف بزرگی که داریم برسیم و بازی آخر را با پیروزی تمام کنیم. می‌دانیم که در هر صورت کار راحتی نیست و سختی‌های خاص خودش را دارد. چیزی که اهمیت دارد این است که باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و حریف را آنالیز کنیم. چیزی که مهم است نگه داشتن هدف بزرگ برای ماست که برای رسیدن به آن انگیزه‌های زیادی داریم.

گل‌محمدی در پایان درباره آمدن نفرات جدید به تیمش هم توضیح داد: ما تغییراتی داشتیم. دوست داشتیم با همه بازیکنانی که فصل را با آن‌ها تمام کردیم ادامه بدهیم، ولی در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که از تیم بروند یا نتوانستیم با آن‌ها تمدید کنیم. مشکلاتی بود، ولی بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند با بازیکنان قدیمی تیم خیلی خوب هماهنگ شده‌اند. همه آن‌ها به یک تیم بزرگ آمده‌اند و برای یک هدف بزرگ انجام وظیفه می‌کنند و قدم برمی‌دارنند. این هماهنگی خوب که بین اعضای جدید و قدیمی به وجود آمده از نظر روحی و روانی کمک کننده است. بازیکنان خیلی خوب همدیگر را پذیرفته‌اند و رفاقت بین‌شان ایجاد شده است. مساله اصلی همین است. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. خیلی زحمت می‌کشند تا دل هوداران‌مان را شاد کنند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، گل محمدی ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گل محمدی پرسپولیس استراماچونی ویلموتس ان شاءالله گل محمدی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم

پیشکسوت استقلال معتقد است که «هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و استقلال برای حفظ صدرنشینی شرایط سختی خواهد داشت.»

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد استقلال در بازی برابر تراکتور اظهار کرد: مهمترین نکته مثبت این بازی این بود که استقلال صدرنشینی خود را حفظ کرد. اگر استقلال بتواند در چند بازی آینده امتیاز از دست ندهد سایر تیم‌ها دیگر نمی‌تواند به آن برسند و قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

وی درباره بازی استقلال و تراکتور گفت: این بازی بار فنی زیادی نداشت و خط جلو خوب تغذیه نشد. هر چند خط دفاع عملکرد فوق العاده‌ای داشت. در این بازی تراکتور شاید بیش از ۱۰ دقیقه به دروازه ما حمله نکرد و موقعیت زیادی نداشت. البته از زمانی که مربی تیم تراکتور تغییر کرده روند بازی آن بهتر شده و چند دقیقه به دروازه استقلال فشار وارد کرد اما در مجموعه شاهد بازی باکیفیت و خوبی از هر دو تیم نبودیم‌. البته حساسیت بازی‌ها در افت بار فنی این بازی بی تاثیر نبود و تلاش هر دو تیم این بود که امتیاز از دست ندهند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه «شاهد بازی لذت بخشی از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر تراکتور و سپاهان نبودیم،‌» خاطرنشان کرد: توقع از هر دو تیم برای ارائه بازی با بار فنی بالا و تماشاگرپسند زیاد بود اما حساسیت هر دو دیدار به حدی بالا بود که انتظارات را برآورده نکردند. استقلال دو بازی در آزادی دارد که به کمک هواداران خود می‌تواند برنده این دو بازی باشد.

فریبا ادامه داد: ذوب آهن به دلیل باختی که به نساجی مازندران تیم ته جدولی داشت از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست و استقلال می‌تواند با کسب ۳ امتیاز این دیدار صدرنشینی خود را همچنان حفظ کند. هر چند باید قبول کنیم که استقلال چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و بازی راحتی برابر ذوب آهن که یک تیم تاکتیکی است نخواهد داشت. ذوب‌آهن حریف را خوب آنالیز می‌کند، ضد حملات فوق العاده‌ای دارد، توسعه فوتبال در زمین را خوب انجام می‌دهد و دنبال مالکیت و ضدحمله است.

فریبا در پایان گفت: هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و کسب ۳ امتیاز به راحتی امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد