Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@19:29:32 GMT

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۴۰۶۸

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه تیم هورسان اوضاع خوبی دارد، بیان کرد: چهار هفته از لیگ برتر گذشت دو شکست و یک پیروزی به‌دست آوردیم، البته بدشانس بودیم که در هفته اول ۱۱ بازیکن هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما در هفته اول با ۶ نفر به مصاف سایپا رفتیم و بازی را واگذار کردیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در هفته دوم مقابل شهروند اراک به دلیل مشکلات تیم شهروند بازی برگزار نشد و سه بر صفر پیروز شدیم و در هفته سوم استراحت داشتیم اما در هفته چهارم بازیکنان کلیدی تیم مصدومیت داشتند و بازهم نتوانستم از ترکیب تیم استفاده کنم و متاسفانه سه بر صفر مقابل اردکان شکست خوردیم.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به ترمیم و بازسازی سالن شهید صدر رامسر گفت: تلاش‌های زیادی از سوی هیأت والیبال و اداره ورزش رامسر صورت گرفت تا این کار استارت بخورد که جای تقدیر دارد.

باقرزاده با اشاره به اقدامات هیأت والیبال رامسر در این چند سال اخیر افزود: واقعا در این سال‌ها والیبال رامسر رشد بسیار خوبی داشته است سال قبل در لیگ دسته اول و امسال در لیگ برتر حضور داریم، گل‌علیپور رئیس هیأت والیبال رامسر از تیم‌ها و بازیکنان والیبال حمایت خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ با شروع کار هیأت جدید تحولاتی بنیادی در والیبال رامسر آغاز شد، انگیزه بالایی در شروع کار وجود داشت و همین امر باعث شد و همان موقع گفتم ۵ سال آینده والیبال شهرستان رامسر را در بالاترین سطح خواهید دید ، در آن موقع هیچ امکانات سخت افزاری وجود نداشت یعنی از صفر به چنین جایگاهی والیبال رامسر رسید البته از گذشته لطیف‌زاده و حلاجیان زحمات زیادی برای والیبال شهرستان کشیدند.

وی در پایان متذکر شد: بنده به شخصه و با علم کامل به این موضوع تنها کسی والیبال رامسر را در این جایگاه حفظ کرده و عدم حضورش لطمه سنگینی به این ورزش پر طرفدار خواهد خورد شخص آقای گل‌علیپور هست چرا که همه ورزشکاران احترام خاصی به شخص ایشان قائل هستند و با تمام مشغله کاری تمام مسائل را به دوش خود می‌کشند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر رامسر رشد والیبال رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر