Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم پرسپولیس ضمن تمجید از قدرت دفاعی تیم خود ابراز امیدواری کرد این تیم برابر النصر نیز نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بشار رسن بعد از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما قدرت دفاعی زیادی داریم و این به ما کمک کرد تا به نیمه نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حریفان ما آسان نیست که به ما گل بزنند.

او ادامه داد: در شش مسابقه ای که در قطر بازی کرده ایم، فقط یک گل دریافت کردیم و آن نیز از روی یک ضربه پنالتی بود. این نشان می دهد که سیستم ما به خوبی کار کرده است. 

رسن درباره بازی با پاختاکور و اخراج جلال الدین مشاریپوف در دقیقه ۱۵ گفت: این یک مسابقه دشوار مقابل یک تیم سازمان یافته بود. پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز قرار گرفت به خصوص که این اتفاق در اوایل مسابقه رخ داد. این قطعاً به ما کمک کرد. ما از این فرصت استفاده کردیم و در اوایل نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم. به طور کلی این یک مسابقه خوب از تیم بود اما ما خسته بودیم زیرا در بازی (مرحله یک هشتم نهایی) مقابل السد تلاش زیادی کردیم.

این هافبک عراقی در پایان گفت : ما شش مسابقه در قطر انجام دادیم و همه تعیین کننده بودند. ما باید این مسابقه را فراموش کرده و با هدف صعود به فینال آماده سازی خود را برای النصر آغاز کنیم.
کادر فنی ما بازیهای النصر را تماشا کرده اند و آنها نقاط ضعف و قوت خود را تجزیه و تحلیل کرده اند. ما آماده خواهیم شد تا بهترین نتیجه را در روز شنبه کسب کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار رسن فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل پرسپولیس خطا بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 18:15 امروز تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

علیرضا یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه 11 بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899914

دیگر خبرها

  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی