Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی مقاوم سازی ۷ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی گلستان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان امروز (پنجشنبه ۱۰ مهر) با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس، معاونین بنیاد مسکن کشور و استاندار گلستان خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با دعوت مجمع نمایندگان استان و استاندار گلستان اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین بنیاد مسکن کشور برای بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان به گلستان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: امروز (پنجشنبه 10 مهر) با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین بنیاد مسکن کشور، کلنگ مقاوم سازی 7 هزار واحد مسکونی روستایی با اعتبار 350 میلیارد تومان به صورت متمرکزدر روستای زلزله زده ویرو شهرستان رامیان به زمین زده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این روز 70 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در استان گلستان و 200 پروژه طرح هادی روستایی در 170 روستای استان با اعتبار 22 میلیارد و 800 میلیون تومان و 48 هزار خانوار بهره مند به صورت متمرکز در روستای کلاجان قاجار شهرستان گرگان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

 

حسینی، اهدای متمرکز یک هزار جلد سند مالکیت روستایی، بازدید از روند احداث 3 هزار واحد مسکن محرومین و بازدید از بازسازی مناطق سیل زده استان را از دیگر برنامه های اعضای کمیسیون عمران مجلس برشمرد.

 

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقاوم سازی مسکن روستایی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان مقاوم سازی آغاز عملیات اجرایی اعضای کمیسیون عمران مجلس واحد مسکونی مقاوم سازی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند