Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤل بسیج اقشار استان عنوان کرد: سعی کنید اخبار و مطالبی که انتشار می‌دهید، اخبار امید آفرین باشد درست تحلیل کنیم و مسائل را به صورت دقیق تجزیه و تبیین کنیم و مواظب باشید در انتشار اخبار نیت صحیح و سالم را مد نظر داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ارسلان جو مسول بسیج اقشار استان کهگیلویه و بویراحمد  در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما چند موضوع را شکرگذار نیستیم، عالمان می‌گویند شش عالم داریم، و تمام انسانها زَر وجودی‌شان در این عوالم هست، باید خدا را شاکر باشیم که زر وجودی ما شیعه است و در کشوری شیعه متولد شده ایم و در زمان انقلاب امام خمینی زندگی می‌کنیم، گاهی می‌گوییم کاش ما در زمان عاشورا و زمان امام علی و امام‌ها بودیم تا دفاع می‌کردیم الان هیچ فرقی با آن زمان ندارد و باید مدافع انقلاب و نظام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری، رسانه ها سربازان فضای مجازی هستند، باید در انتشار اخبار دقت کنیم و در نقد انصاف را رعایت کنیم.

وی با اشاره به تاثیر گذاشتن اخبار منفی بر افکار عمومی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه سعی کنند اخبار مثبت را بازنشر کنیم، برخی از اخبار زیاد بزرگ می‌شوند و با آبروی افراد بازی می‌شود.

ارسلان جو بیان کرد: ما اهدافی در نظام داریم و باید منابع در اختیار این اهداف باشد هر جا ما مقاومت کردیم نتیجه گرفته‌ایم، و هر کجا دست از مقاومت کشیدیم ضرر کرده‌ایم، هم اکنون ترامپ و طرف آمریکایی دم از مذاکره با ملت ایران می‌زند، اما هدف ترامپ از مذاکره تعامل و تعادل نیست، و دنبال تقابل و سیطره است.

وی افزود: در عرصه رسانه باید متمرکز عمل شود، با تعامل و همکاری دنبال ترمیم شکاف‌ها باشید و فعالیت باید برای اصلاح باشد و دنبال تشدید شکاف نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه به ظهور نزدیک می‌شویم فتنه ها بیشتر می‌شود، به گفته شهید همت: باید دقت کنیم که دشمن کجا را هدف قرار داده است، همانجا جبهه خودی است و باید دقت کنیم که به جبهه خودی خسارت وارد نشود.

وی در ادامه بیان کرد: اصحاب رسانه به عنوان سربازان عرصه رسانه باید مواظب باشند از دشمن تبعیت و در زمین دشمن بازی نکنند، یکی از مسائلی که هم اکنون باید مورد توجه باشد پرداختن به گام دوم انقلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فضای مجازی اخباری منتشر می‌کنند که به دلیل بسته بودن مسیر کربلا و منتفی بودن پیاده روی اربعین حسینی، پیاده روی به سمت کرمان انجام می‌شود، که چنین چیزی صحت ندارد و وضعیت استان کرمان از نظر ویروس کرونا قرمز است و مدیران استان کرمان نیز اعلام نموده‌اند که هیچگونه برنامه‌ای در این زمینه ندارند.

در پایان این نشست فرشاد رجایی پور به عنوان مسول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج انتخاب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

«نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران