Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رییس سازمان مدیریت و برنانه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد آغاز می شود.

دکتر محمدباقر نوبخت دهم مهرماه در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار ابلاغ سلام رییس جمهوری و هیات وزیران به مردم استان مرکزی، سه اقدام در این سفر پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مجموعه طرح ها و پروژه هایی که برای استان مرکزی می‌تواند تا پایان سال جاری یا قبل از اتمام دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد، در شورای برنامه ریزی استان مصوب و اعتبارات کامل آن دیده خواهد شد، همچنین مجموعه ای از طرح های تولیدی با اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب برنامه جهش تولید در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری برای استان در سال جاری مشخص می شود و در شورای برنامه ریزی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نوبخت تصریح کرد: در این سفر عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی در قالب هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و دو هزار واحد برای افراد کم درآمد آغاز می شود و تمام برنامه های این سفر تا پایان امسال یا آخر بهار ۱۴۰۰ قابل بهره برداری خواهد بود.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: چند افتتاحیه نیز در این سفر نیز انجام خواهد شد که برای هفت تا هشت ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

بازدید از برخی پروژه های نیمه تمام اراک شامل تالار مرکزی، بیمارستان ولیعصر(عج) و کتابخانه مرکزی و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از برنامه های نوبخت در اراک است.

بازدید از منطقه گردشگری دره گردو اراک و افتتاح مدرسه خاتم الانبیا از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در اراک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محمدباقر نوبخت اراك هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است