Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ باشند.

 گمانه‌زنی‌های انتخاباتیِ چهره‌های سیاسی و رسانه‌ها هر روز اسامی جدیدی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰  مطرح می‌کند که هیچ‌یک تایید و تکذیب نمی‌شوند و به نظر می‌رسد کلاف سردرگم گروه‌های سیاسی برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان پیچیده‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان همچنان در اغما به سر می‌برند اما تحرکات اصولگرایان آغاز شده و اخبار ضد و نقیضی از برگزاری جلسات چهره‌ها و احزاب اصولگرا به گوش می‌رسد هرچند هنوز هیچ خبر رسمی و جزئیاتی از محتوا و چند و چون این نشست‌ها منتشر نشده است.

حال احمد کریمی اصفهانی، عضو حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام رهبری می‌گوید که به نظر می‌رسد اصولگرایان به دنبال چهره جدیدی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

او در عین حال تاکید می‌کند فعالیت انتخاباتی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در انتخابات‌ها حرکت تکلیفی برای اصولگرایان است و آنها اینبار بیش از هر زمان دیگر به وحدت نیاز دارند.

حضور پررنگ در انتخابات وظیفه اصولگرایان است

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اشاره به آخرین فعالیت انتخاباتی اصولگرایان، گفت: یکی از فعالیت‌های احزاب و گروه‌های سیاسی از ابتدای انقلاب تا امروز حضور پر رنگ در تصمیمات و انتخاب‌ها در کشور بوده و تکلیفی است که به خصوص روی دوش اصولگرایان است تا تنور انتخابات داغ نگه داشته شود.

وی افزود: اکنون هم جامعه روحانیت مبارز و مجموعه اصولگرایان حرکت‌هایی آغاز کردند و حتما تصمیماتی می‌گیرند البته هنوز هیچ تصمیم قاطعی و قطعی گرفته نشده اما جلساتی تکشیل شده و تداوم دارد.

اصولگرایان همیشه در انتخابات‌ها فعال خواهند بود 

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به فعال شدن جامعه روحانیت مبارز برای نقش موثر در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی، اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که اصولگرایان فعالیت انتخاباتی را حرکت تکلیفی برای خود می‌دانند به همین دلیل همیشه فعال خواهند بود و امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت هستیم

کریمی‌اصفهانی در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان می‌توانند در انتخابات ۱۴۰۰ به سازو کار وحدت‌سازی برسند؟، گفت: به نظر می‌رسد اینبار بیش از هر زمان دیگر ضرورت وحدت و هم‌گرایی احساس می‌شود و امیدواریم با تعامل حداکثری به این وحدت برسیم، انشاالله.

نیروی جدید کارایی بیشتری دارد

وی همچنین در واکنش به این پرسش که اصولگرایان به دنبال چهره‌های جدیدی برای کاندیداتوری هستند یا افراد قدیمی‌ و شناخته‌شده‌تر، خاطر نشان کرد: اقبال مردم بیشتر به چهره‌های جدید باشد چون قبلی‌ها آزمایش خود را پس دادند و نیروی جدید است که اکنون می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد؛ به نظر می‌رسد اصولگرایان هم به دنبال چهره جدید باشند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات ۱۴۰۰ دنبال چهره نظر می رسد چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان

۹۰ کاندیدا برای کسب ۴۵ کرسی باقیمانده از ۲۹۰ کرسی مجلس تا ۸ صبح پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت به رقابت می‌پردازند.

به گزارش مشرق، تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حالی از بامداد ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شد که ۹۰ کاندیدا برای کسب ۴۵ کرسی باقیمانده از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای‌اسلامی به رقابت می‌پردازند؛ رقابتی که تا ۸ صبح پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

ماراتن انتخابات مجلس دوازدهم که از اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده‌ در شرایطی روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به خط پایان می‌رسد که رقابت‌های انتخاباتی در ۱۵ استان کشور به اوج رسیده و کاندیداها در ۲۱ حوزه انتخابیه درحال فعالیت‌های انتخاباتی به‌منظور جلب‌نظر مردم هستند.

دراین میان رقابت‌های انتخاباتی در استان تهران حال‌وهوای دیگری به‌خود گرفته است؛ رقابت ۳۴ کاندیدا برای کسب ۱۶ کرسی نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین ورامین، پیشوا و قرچک رقابت‌ها در این حوزه را در کانون توجه رسانه‌ها و افکارعمومی قرار داده‌است.

در چنین شرایطی اگرچه رقابت انتخاباتی در تهران تنها در اردوگاه اصولگرایی در جریان است، اما کاندیداهای منسوب به جریان اصلاح‌طلبی نیز در برخی حوزه‌ها به دور دوم راه یافته‌اند؛ موضوعی که سبب شده در این دور از انتخابات نیز رقابت میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان جریان داشته باشد.

رویکرد اصلاح‌طلبان در دور دوم

طی روزهای اخیر تحرکات انتخاباتی محدود به جریان‌های اصولگرایی نبوده و جریان‌های اصلاح‌طلب نیز فعالیت‌هایی را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم داشته‌اند.

براین اساس هم بود که حزب اعتماد ملی اعلام کرد از کاندیداهایی که گرایش اصلاح‌طلبی یا متمایل به اصلاح‌طلبان داشته باشند، حمایت خواهد کرد.

براساس برخی گمانه‌زنی‌ها در اردوگاه اصلاح‌طلبی، ندای ایرانیان، کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و اعتدال و توسعه ازجمله احزاب اصلاح‌طلبی هستند که از برخی کاندیداهای به دور دوم راه یافته در نقاط مختلف کشور حمایت می‌کنند.

رقابت در اردوگاه اصولگرایی

ترکیب کاندیداهای حاضر در دور انتخابات مجلس دوازدهم در تهران نشان می‌دهد در این حوزه انتخابیه رقابت تنها در اردوگاه اصولگرایی جریان دارد.

براین اساس هم بود که طی روزهای اخیر شاهد انتشار فهرست‌های مختلفی از این جریان به‌منظور رقابت در تهران بوده‌ایم؛ فهرست‌های چندگانه‌ای که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول