Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:43:51 GMT

بازگشت پاختاکور به ازبکستان در غیاب سرمربی کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۴۷۶

بازگشت پاختاکور به ازبکستان در غیاب سرمربی کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته تیم پرسپولیس ایران موفق شدن پاختاکور ازبکستان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

طبق اعلام سایت «تریبونا» ازبکستان، کاروان تیم پاختاکور در حالی امروز به تاشکند برمی گردد که «آروالادزه» سرمربی این تیم در دوحه می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آروالادزه همچنان به ویروس کرونا مبتلا است و تا رسیدن به سلامتی کامل، در قطر قرنطینه خواهد ماند. 

تست کرونای این مربی بعد از بازی با شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مثبت شد و در تمام این مدت دستیارش در کنار زمین، پاختاکور را هدایت می کرد.

کد خبر 5037543 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور لیگ کشتی تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال مجید نامجومطلق ویروس کرونا السد قطر الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس