Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد افشین دلشاد صبح امروز در جلسه ستد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی همراه با چند استان شمالی دیگر کشور تاکنون وارد موج سوم کرونا نشده اما برخی استان‌ها مانند تهران کاملاً در موج سوم کرونا درگیر شده‌اند.

وی شهرستان‌های بجنورد، شیروان و جاجرم را دارای بالاترین بیماران تجمعی استان نسبت به جمعیت آن شهرستان دانست و گفت: این سه شهرستان وضعیت بدتری نسبت به معدل استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: براساس اطلاعات به دست آمده تنها راه جلوگیری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری از تراکم‌های جمعیتی و تماس‌های کمتر میان افراد است.

وی ادامه داد: اگر تراکم‌ها جمعیتی کنترل نشود شیوع بیماری بیشتر می‌شود و شهرستان‌های کم تراکم‌تر دارای شیوع کمتری بوده است.

دلشاد نسبت به شیوع موج سوم کرونا در استان هشدار داد و گفت: در شهرستان‌ها و دهستان‌های کمتر دچار شده به بیماری در موج سوم بیماری کرونا دچار شیوع شدیدتری می‌شود و در پیشانی ابتلا قرار دارند.

وی میانگین سنی افراد مسن را دچار درگیری بیشتر با کرونا بیان کرد و گفت: میزان مبتلایان در استان با افزایش سن بیشتر شده و در موارد مرگ و میر نیز این روند حاکم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عدم افزایش ابتلا درمیان سنین دانش‌آموزی استان خبر داد و تصریح کرد: طی مهرماه میزان اثر بازگشایی مدارس در والدین دانش آموزان مشخص و تأثیر آن در اولیا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال