Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بیش از ۳۰ درصد از موفقیت و راحت بازی کردن پرسپولیس برابر پاختاکور، مدیون خطا و اخراج بازیکن حریف است. - اخبار ورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: همه فکر می‌کردند پرسپولیس بازی بسیار سختی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هم براساس پیش داوری‌ای بود که از بازی‌های قبل پاختاکور داشتیم. به نظرم این تیم ازبکستانی بسیار قابل احترام بود و ساختار فنی خوبی داشت. پاختاکور تیمی سازمان یافته بود و فکر می‌کردم بازی خیلی سختی باشد اما جریان بازی به شکلی پیش رفت که در دقایق ابتدایی هافبک تأثیرگذار حریف اخراج شد و روند بازی تغییر کرد، البته شاید اگر سیستم VAR نبود جریان بازی به شکل دیگری پیش می‌رفت و پرسپولیس به این راحتی نمی‌توانست این تیم قدرتمند را شکست دهد.

وی افزود:‌ پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و روش خوبی را هم در پیش گرفته است. این تیم ابتدا با سیستم 2-4-4 بازی را شروع می‌کند و هر زمانی مالکیت توپ را از دست می‌دهد به سیستم 1-1-4-4 تغییر شکل داده و وحید امیری و عیسی‌ آل‌کثیر در خط حمله کار پرس را انجام می‌دهند. این کار به این سادگی‌ها که که به نظر می‌رسد، نیست. شاید بی انصافی باشد اما به صراحت اعلام می‌کنم بیش از 30 درصد از موفقیت و راحت بازی کردن پرسپولیس، مدیون خطا و اخراج بازیکن حریف هستیم. همین اخراج باعث شد فشار مضاعفی به تیم پاختاکور وارد شود.

کارشناس فوتبال کشورمان توضیح داد: پرسپولیس یکی از بازی‌های راحتش را انجام داد. الان در پرسپولیس تعدادی از بازیکنان خیلی با هم هماهنگ شدند؛ مثلاً شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان در خط دفاع و نوراللهی و کامیابی‌نیا در میانه زمین که در برخی صحنه‌ها خیلی سریع به خط دفاع کمک می‌کنند. این تغییر آرایش بسیار در پرسپولیس جواب داده و شکل تیمی را مطمئن کرده است. بازی‌ها در این مراحل بسیار سخت شده است و فکر می‌کنم کمتر تیمی عادت دارد در 10 روز سه یا چهار بازی انجام دهد. پیروزی‌های پرسپولیس خیلی خوب بود و شاید این بردها کمک شایانی به تیم ملی هم کند، چون حداقل از این تیم پنج یا 6 بازیکن به تیم ملی دعوت خواهند شد و به لحاظ روحی و روانی می‌تواند به فوتبال ملی هم کمک شود.

ذوالفقارنسب در خصوص رویارویی پرسپولیس با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز یادآور شد: فکر می‌کنم بازی با تیم‌های عربی ساده‌تر از تیم‌های ازبکستانی و کره‌ای است. به این دیدار خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس با روحیه و اعتماد به نفسی که پیدا کرده مقابل النصر هم خیلی خوب  بازی را کنترل کند و در فرصت‌های مناسب گلزنی کند. همانطور که گفتم فکر می‌کنم با همین روش و ارائه یک بازی بی نقص النصر را هم می‌توانیم شکست دهیم.

وی در مورد درخشش عیسی آل‌کثیر در چند بازی قبلی پرسپولیس نیز عنوان کرد:‌ آل‌کثیر انتخاب خوبی برای پرسپولیس بود و کسی که انگشت روی او گذاشت، می‌دانست این بازیکن با ویژگی، شخصیت و روحیه‌ای که دارد خیلی زود می‌تواند اعتماد هم تیمی خود را جلب و به تیم کمک کند.

گل‌محمدی: بازیکنانم ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند و شایسته بهترین‌ها هستند/ برای رسیدن به هدف بزرگ‌مان انگیزه‌های زیادی داریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی