Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@16:26:53 GMT

درخواست ناجور شوهر دوم از زهره زن جوان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۶۴۷

درخواست ناجور شوهر دوم از زهره زن جوان

به گزارش رکنا، زهره زن 42 ساله که برای فرار از آزار و اذیت های همسرش به کلانتری پناه آورده بود، درباره داستان زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 20سال داشتم که با «قدرت» ازدواج کرد و صاحب دو فرزند شدم. او اگرچه کارگر ساختمانی بود و به سختی هزینه های زندگی را تامین می کرد، اما قلب مهربانی داشت و من و فرزندانم در کنار او احساس خوشبختی می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا این که پنج سال قبل، روزی همسرم در حال کار از روی چوب بست یک ساختمان دو طبقه سقوط کرد و جان سپرد. از آن روز به بعد دیگر هیچ وقت رنگ خوشبختی را ندیدیم. دو سال بعد از این ماجرا دیه همسرم را گرفتم و به برادرانم دادم تا با آن کار کنند و از سود آن، مخارج زندگی من و فرزندانم را بپردازند.
در این میان، با مردی آشنا شدم که همسرش را طلاق داده بود و در مدت کوتاهی با «فرخ» ازدواج کردم. غافل از این که او به خاطر پول دیه همسرم با من ازدواج کرد تا سهم این بچه های یتیم را بالا بکشد.
من که از این ماجرا خبر نداشتم، برای ازدواج با او مقابل مخالفت های خانواده ام ایستادم. قبل از برگزاری مراسم عقدکنان طلاهایم را فروختم و یک حلقه طلا از طرف فرخ برای خودم خریدم و بقیه آن را برای رهن منزل اجاره ای هزینه کردم تا نزد فامیل خجالت نکشم.
اما اکنون نه تنها همسرم قصد بالا کشیدن پول رهن منزل را دارد بلکه مرا وادار به گدایی از همسایگان و بستگانم می کند تا روزگارش را این گونه بگذراند و اگر این کار را نکنم، به شدت کتکم می زند.
از سوی دیگر با آن که صاحب دختری شده ام اما فرخ اجازه ارتباط با فرزندان شوهر سابقم را به من نمی دهد. آن ها در منزلی که از پول دیه خریده ام زندگی می کنند و من می ترسم فرخ در جریان این موضوع قرار بگیرد و آن ها را آواره کند. یک بار وقتی پسر بیمارم به من پناه آورد و شب را در منزل ما ماند، تا صبح با نیش و کنایه های زننده همسرم رو به رو شد و صبح اشک ریزان خانه ام را ترک کرد و دیگر به دیدارم نیامد.
دخترم نیز به خاطر بدرفتاری های همسرم فقط پنهانی با من تماس می گیرد و پا به منزلم نمی گذارد. حالا در شرایطی که دلم برای جگرگوشه‌هایم می سوزد، حق ندارم به دیدار آن‌ها بروم و ...
شایان ذکر است، به دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) پرونده این زن توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی کلانتری مورد رسیدگی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم فرار کارگر قلب سقوط منزل پلیس اخبار حوادث سهم کتک زندگی منزل همسرم فیلم عکس دختر تلگرام ساعت ماه مرد فروش ایران همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد

شما شهروندان عزیز در مورد اصلاح قیمت خرید گندم، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام و عرض خسته نباشید به خبرنگاران خوب کشورم؛
 لطفا پیگیر قیمت گندم باشید ۱۷۵۰۰ تومان خیلی برای کشاورزان پایین است امیدوارم با پیگیری شما عزيزان انشاالله به ثمر بشیند.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اصلاح قیمت خرید گندم، در لینک زیر مشاهده کنید.

کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم

با توجه به اهمیت خودکفایی گندم به عنوان مهم‌ترین محصول استراتژیک در تامین امنیت غذایی انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر قیمت خرید این محصول اعلام شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم