Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده سازمان لیگ برتر کشور از انصراف یک تیم از مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خبر داد و گفت: تیم موج سواران ساحلی نوشهر بعد از حاضر نشدن در دو بازی دور رفت مرحله نهایی از جدول مسابقات حذف شد.

محمدرضا برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دور رفت مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از ۸ مهرماه به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان سمنان در این شهر آغاز شده است و تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان، مقاومت گلساپوش یزد و موج سواران نوشهر به عنوان چهار تیم برتر مرحله گروهی این مسابقات در مرحله نهایی به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم موج سواران ساحلی نوشهر در روز اول و دوم مسابقات حاضر نشد و طبق آیین نامه مسابقات، تیمی که در مسابقات گروهی در دو بازی حاضر نشود از جدول مسابقات حذف می شود، بدین ترتیب مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور تیم ادامه پیدا می کند.

نماینده سازمان لیگ برتر کشور و ناظر مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ادامه داد: تیم موج سواران ساحلی نوشهر علاوه بر جریمه مالی و حذف از جدول مسابقات این مرحله، در مجموع لیگ ۱۲ تیمی فوتبال ساحلی کشور، دو رده سقوط می کند.

برزگر در پاسخ به این سوال که آیا تیم نوشهر به نشانه اعتراض به میزبانی پارس جنوبی بوشهر در دور برگشت مرحله نهایی از حضور در مسابقات انصراف داده است، گفت: در خصوص علت حضور نیافتن تیم نوشهر در این مسابقات من اطلاعاتی ندارم، به عنوان ناظر و مدیر اجرایی این مسابقات مسوول برگزاری این مسابقات طبق آیین نامه هستم.

وی تأکید کرد: مسابقات دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روز جمعه با انجام بازی سوم بین تیم های مقاومت گلساپوش یزد و صنعت فرش حداد اصفهان به پایان می رسد.

نماینده سازمان لیگ برتر کشور اظهار داشت: دور برگشت مسابقات نیز با حضور این سه تیم از تاریخ ۱۹ مهر در بوشهر آغاز می شود، تیمی که در پایان این مسابقات بیشترین امتیاز را کسب کند، به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در سال ۹۹ معرفی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه سمنان سمنان فوتبال ساحلی ليگ برتر فوتبال ایران موج سواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی