Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:34:56 GMT

تدابیر شهرداری قزوین برای کاهش شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۶۵۵

تدابیر شهرداری قزوین برای کاهش شیوع کرونا

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین با اشاره به افزایش بی‌رویه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در سطح استان گفت: عبور از این وضعیت بحرانی نیازمند مشارکت همگانی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشدید نظارت توسط دستگاه‌هاست.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای استان، تشدید نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مجموعه شهرداری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان در زمینه افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و تعداد فوت‌شدگان ناشی از این بیماری، گفت: از تمامی بخش‌های زیرمجموعه شهرداری درخواست می‌کنیم که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ‌شده، از برگزاری جلسات، همایش‌ها و کمیسیون‌های غیرضروری خودداری کرده و جلسات ضروری را به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری قزوین اضافه کرد: با توجه به مصوبه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرداری، ورود افراد بدون ماسک به تمامی حوزه‌های شهرداری ممنوع بوده و ضروری است انتظامات هر مجموعه از پذیرش و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممانعت کنند.

سلیمی‌مقدم با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌ویژه استفاده دائمی از ماسک توسط تمامی کارکنان و مراجعان و گندزدایی محیط‌های اداری حوزه‌های شهرداری، تاکید کرد: از تمامی شاغلان در مجموعه شهرداری قزوین درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده علائم بیماری بر اساس پروتکل‌های تعریف‌شده توسط وزارت بهداشت عمل کرده و تا زمان اطمینان از منفی بودن تست کرونا، شرایط قرنطینه فردی را رعایت کنند.

کد خبر 447379

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین