Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@17:58:11 GMT

بشار رسن: گل زدن به ما سخت شده

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۶۷۲

هافبک عراقی تیم پرسپولیس ضمن تمجید از قدرت دفاعی تیم خود ابراز امیدواری کرد این تیم برابر النصر نیز نتیجه خوبی بگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بشار رسن بعد از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما قدرت دفاعی زیادی داریم و این به ما کمک کرد تا به نیمه نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حریفان ما آسان نیست که به ما گل بزنند.

او ادامه داد: در شش مسابقه ای که در قطر بازی کرده ایم، فقط یک گل دریافت کردیم و آن نیز از روی یک ضربه پنالتی بود. این نشان می دهد که سیستم ما به خوبی کار کرده است. 

رسن درباره بازی با پاختاکور و اخراج جلال الدین مشاریپوف در دقیقه ۱۵ گفت: این یک مسابقه دشوار مقابل یک تیم سازمان یافته بود. پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز قرار گرفت به خصوص که این اتفاق در اوایل مسابقه رخ داد. این قطعاً به ما کمک کرد. ما از این فرصت استفاده کردیم و در اوایل نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم. به طور کلی این یک مسابقه خوب از تیم بود اما ما خسته بودیم زیرا در بازی (مرحله یک هشتم نهایی) مقابل السد تلاش زیادی کردیم.

این هافبک عراقی در پایان گفت : ما شش مسابقه در قطر انجام دادیم و همه تعیین کننده بودند. ما باید این مسابقه را فراموش کرده و با هدف صعود به فینال آماده سازی خود را برای النصر آغاز کنیم.
کادر فنی ما بازیهای النصر را تماشا کرده اند و آنها نقاط ضعف و قوت خود را تجزیه و تحلیل کرده اند. ما آماده خواهیم شد تا بهترین نتیجه را در روز شنبه کسب کنیم. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ازبکستان قرار گرفته است.

طرفداری | تیم ملی ایران در نیمه اول به تساوی یک - یک رضایت داد.

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه‌نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و در نیمه اول با نتیجه یک - یک متوقف شد.

باید منتظر ماند و دید کدام تیم به فینال می‌رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان