Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:42:09 GMT

برگزاری نمازجمعه در ۸ شهرستان آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۶۹۹

برگزاری نمازجمعه در ۸ شهرستان آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی نمازجمعه ۱۱مهر ماه در هشت شهرستان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این اطلاعیه آمده است:

باسمه تعالی
مردم  مؤمن و  شریف  آذربایجان غربی
ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛ به استحضار می رسانیم بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه  11 مهر ماه  سال جاری فقط در شهرستان های چالدران، چایپاره، شوط ، ماکو، خوی، بوکان، پیرانشهر و مهاباد اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن شکرگزاری به درگاه ربوبی  و  قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم ، همگی برای ریشه کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار  در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن  زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنیم  تا با فضل الهی شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان غربی باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی