Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:38:46 GMT

نماز جمعه در ۳۱ شهر استان فارس برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۷۹۸

نماز جمعه در ۳۱ شهر استان فارس برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس با اشاره به نامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس و ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: نماز جمعه این هفته (۱۱ مهرماه) در دوازده شهرستان استان فارس تعطیل خواهد بود.

حجت‌الاسلام ملک مکان ادامه داد: شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، آباده، کوهچنار، سپیدان، بوانات، خرم‌بید، کازرون، خفر، پاساردگاد، فسا، جهرم و توابع این شهرستان‌ها و مجموع در ۳۱ شهر استان بدلیل وضعیت قرمز کرونایی، نمازجمعه اقامه نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین بر اساس دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نماز جمعه فقط در شهرهای با وضعیت  قرمز برگزار نمی گردد.

ملک مکان با بیان اینکه ممکن است از جمعه ۱۸ مهر ماه نماز جمعه در تمام شهرها برگزار شود، بیان کرد: قرار است ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا طی هفته آینده  دستورالعمل جدیدی جهت شهرهای با وضعیت قرمز  صادر نماید تا نماز جمعه در تمام شهرهای کشور با رعایت دستورالعمل جدید برگزار گردد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا نمازجمعه شیراز نماز علوم پزشکی فارس استان فارس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد