Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر و اعضای موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان به دیدار مادر شهیدان برزگر رفته و با مادر شهیدان حسین و اکبر برزگر، گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رامین عبدلی دبیر موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی در این دیدار  ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادر شهیدان برزگر، اظهار داشت : خدمت به خانواده شهدا و همسران و بخصوص مادران شهدا یک تکلیف الهی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر دلجویی از خانواده شهدا گفت: شجاعت و شهامت شهدا، جانبازان و ایثارگران در کنار صبر و شکیبایی خانواده‌هایشان غیرقابل توصیف است.

دبیر موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی افزود: اکنون وظیفه ما جوانان است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و در فعالیت‌های اجتماعی و خدمت به جامعه الگوی خود قرار بدهیم .

عبدلی خطاب به مادر شهیدان تصریح کرد: عزت ،قدرت ، توان ، عظمت و اقتدار کشور وابسته به شما بزرگواران است و توفیقی است که سایه شما بالای سر کشور قرار دارد.

مادر شهیدان برزگر نیز در این دیدار بیان کرد: بخاطر اینکه فرزندان شهیدم از این خانه به جبهه و برای دفاع از خاک کشور رفتند، از این خانه خاطره داشته و نمی‌توانم در مکانی به غیر از اینجا زندگی کنم .

وی در پایان اضافه کرد: خدارا شاکرم که مسئولان و جوانان همیشه به دیدارم آمده و از اوضاع من باخبر هستند و هیچ انتظاری از کسی نداشته و افتخار میکنم که فرزندانم در راه اسلام و امام شهید شدند.

مادر شهیدان برزگر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد شهید مادر شهید خانواده شهیدان برزگر مادر شهیدان برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان

به گزارشی خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سید مجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

کد خبر 6092290

دیگر خبرها

  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان