Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند با اشاره به وضعیت نابسامان توزیع سیلندر گاز مایع در شهرستان و همچنین افزایش نامعقول قیمت گوشت نسبت به دام زنده بر ضرورت نظارت هرچه بیشتر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری صبح پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار نهاوند خاطر نشان کرد : حفظ امنیت ، ثبات بازار و تعامل با سازمان ها و نهادها در راستای تحقق رضایتمندی مردم از سیاست های اجرایی ستاد تنظیم بازار ، جزء اولویت اصلی ما می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه نرخ گوشت قرمز در شهرستان گفت : وضعیت گوشت در شهرستان به لحاظ کیفیت و بهداشت بسیار مطلوب گزارش شده است که این موضوع باید به لحاظ قیمت نیز با توجه به کاهش قیمت دام زنده در میدان دام دارای تعادل و کاهش متناسبی باشد که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

فرماندار نهاوند، تاکید کرد: نرخ گوشت قرمز در شهرستان باید به صورت هفتگی ، دوشنبه های هر هفته با حضور در میدان دام نرخ گذاری و از طریق رسانه ها به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه مشکل توزیع و قیمت سیلندر گاز مایع در نهاوند  یکی از مطالبات مردم در چند وقت اخیر بوده ، خواستار ساماندهی شبکه توزیع سیلندر گاز مایع از طریق اداره صمت و اتاق اصناف شد.

ناصری اظهار کرد: باید از طریق بخشداری ها و دهیاران ، و اقدامات مناسب این موضوع بررسی و نظارت شود تا روند زندگی مردم را تسهیل کرد و با عملکرد مثبت زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار نهاوند قیمت گوشت قرمز سیلندرگاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول