Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز عادله جوادزاده :

اردبیل| معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی زیرسازی راه آهن اردبیل – میانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فرزاد قلندری در بازدید از عملیات ریل‌گذاری و قطعات در حال اجرای راه آهن اردبیل – میانه اظهار کرد: تمام قطعات پروژه راه آهن اردبیل به صورت مطلوب در حال اجرا است و تا پایان سال تلاش می‌شود زیرسازی این پروژه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کل پروژه راه آهن نیز اعم از زیرسازی و ریل‌گذاری نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تلاش بر این است تا پایان سال ۱۰۰ کیلومتر از ریل‌گذاری این پروژه نیز انجام و تا پایان دولت راه آهن اردبیل – میانه تکمیل شود.

قلندری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مناسب قرار است این پروژه تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌‌برداری برسد، تصریح کرد: پروژه راه آهن اردبیل – میانه به صورت مرتب از سوی مسئولان کشوری و استانی مورد رصد قرار می‌گیرد تا براساس زمان‌بندی پیشرفت اجرایی آن را شاهد باشیم.

وی از اختصاص اعتبار مصوب برای این پروژه اعم از اعتبارات ملی و فاینانس بانک ملی خبر داد و افزود: راه آهن اردبیل بدون هیچگونه محدودیت اعتباری توسط پیمانکاران و در چند جبهه کاری در حال انجام است و حتی برای فعالیت در فصل سرد سال برای این پروژه برنامه‌‌ریزی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل به ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه اشاره و بیان کرد: از دو سمت اردبیل و میانه ریل‌گذاری آغاز شده و قرار است تا پایان امسال 100 کیلومتر نهایی شود.

قلندری اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی از ابتدای امسال با سرکشی به این پروژه توسط معاونین و مدیران حوزه ریلی در تلاش است تا نواقص و کاستی‌های پروژه راه آهن اردبیل – میانه را به سرعت رفع کرده تا راه آهن اردبیل – میانه در کنار سایر پروژه‌های ریلی با اولویت تا پایان دولت دوازدهم آماده بهره‌برداری شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ریل گذاری راه آهن اردبیل فاینانس بانک ملی راه آهن اردبیل پروژه راه آهن ریل گذاری تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح