Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@03:22:14 GMT

وزیر راه: هیچ پروازی به عتبات عالیات نداریم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۶۴۴۶

وزیر راه: هیچ پروازی به عتبات عالیات نداریم

ویزر راه و شهرسازی اظهار داشت: تا پایان این ایام هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت. اگر پروازی بین دو کشور برقرار می‌شود برای تردد مقامات و مسئولان دو دولت یا اتباع است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های حمل و نقل و راهداری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره برقراری پرواز به عراق در ایام اربعین حسینی تاکید کرد: تا پایان این ایام هیچ پرواز مسافری به عراق نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر پروازی بین دو کشور برقرار می شود برای تردد مقامات و مسئولان دو دولت یا اتباع است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره روند واریز آورده اولیه مسکن ملی اظهار داشت: روند واریز متوقف یا کُند نشده‌ است و تا کنون ۱۴۰ هزار نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.

اسلامی با اشاره به اصلاح نقاط پرحادثه از سطح جاده‌های کشور گفت: با همکاری پلیس ۲۵۷ تقطه شناسایی شده که از این تعداد ۱۴۷ نقطه را برطرف کرده‌ایم و برای مابقی نیازمند اعتبارات هستیم.

برچسب ها: پرواز ، عتبات عالیات ، وزیر راه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KJg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرواز عتبات عالیات وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین