Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: پرونده خرید تضمینی گندم در استان اردبیل طی سال جاری با خرید حدود 213 هزار و 998 تن بسته شد.


علی نوبخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این مقدار گندم در قالب 37 هزار و 574 محموله به مراکز خرید گندم در سطح استان اردبیل تحویل داده شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ادامه داد: این محموله‌ها توسط 13 هزار و 912 نفر از کشاورزان به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل فروخته شده است و ممکن است برخی کشاورزان چندین محموله گندم فروخته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت با اشاره به اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده در استان اردبیل 538 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: تمامی این مبالغ به کشاورزان پرداخت شده است و بدهی‌ای بابت خرید تضمینی گندم به کشاورزان نداریم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه در خرید تضمینی، کشاورزان موظف به فروش گندم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل نیستند اما در صورت تمایل می‌توانند محصولات تولیدی خود را به این شرکت بفروشند، اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در سطح استان اردبیل نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خريد تضميني گندم خرید تضمینی گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده