Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی محور بجنورد به جنگل گلستان،  تقاطع غیرهمسطح کنارگذر جنوبی بجنورد،  تقاطع پلیس‌راه،  تقاطع محور باباامان، کنارگذر شمالی بجنورد و باند دوم محور بجنورد به اسفراین موردبررسی قرار گرفت.

سید عبدالمجید نژادصفوی در این بازدید اظهار کرد: محور بجنورد به جنگل گلستان اولویت اصلی استان است و با توجه به پیگیری‌های این اداره کل جلسات به صورت هفتگی برای پیشرفت این پروژه در وزارت راه و شهرسازی توسط متولیان امر برگزار می‌شود و روند پیشرفت به صورت هفتگی رصد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ۴ کیلومتر از این محور در محدوده روستای رباط قره بیل تا آبان ماه سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت که با این حرکت ۳۵ کیلومتر از روستای چمن بید تا محدوده چشمه خان به‌صورت بزرگراه خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه افزود: ۶ کیلومتر دیگر از محور بجنورد به جنگل گلستان در محدوده روستای تاتار نیز عملیات احداث آن آغازشده و حدود ۲ کیلومتر از ۶ کیلومتر نیز آسفالت انجام‌شده و با احداث این ۶ کیلومتر از شهر بجنورد تا محدوده روستای زمان صوفی عبور به‌صورت یک‌طرفه خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۷ کیلومتر از محور مذکور از چشمه خان تا تونل جنگل گلستان نیز کار احداث آن آغازشده که ۵ کیلومتر از این قطعه از تونل تا روستای دشت به دلیل جنگلی بودن منطقه فقط بهسازی مسیر در دستور کار قرار دارد و قسمتی از این قطعه نیز مشغول دیوار سازی به دلیل سیل‌خیز بودن منطقه هستند.

نژادصفوی همچنین به محور بجنورد به سنخواست و محور بجنورد به اسفراین اشاره کرد و افزود:  درخواست افزایش اعتبارات محور بجنورد به سنخواست و بجنورد به اسفراین در حیطه کاری این اداره کل قرارگرفته و به‌زودی شاهد پیشرفت این دو پروژه حیاتی استان خواهیم بود و در همین راستا به‌زودی مناقصه بخشی از این دو محور برگزار خواهد شد.

پروژه احداث بزرگراه و باند دوم جاده بجنورد به استان گلستان از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی گلستان ترافیک محور بجنورد جنگل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل