Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمدحسین فلاحی» در حاشیه چهارمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در باغ موزه دفاع مقدس و در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت:نتیجه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیست باعث انزوای این کشورها می شود، زیرا مردم منطقه هر روز بیدارتر می شوند و این کشورها به حاشیه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی بر پیکر بی‌جان این رژیم است و با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری درآمریکا، «دونالد ترامپ» تلاش می‌کند تا حمایت صهیونیست‌ها را جلب کند.

فلاحی در ادامه افزود: شاهد هستیم که امارات که سالهاست تحت نفوذ آمریکاست، در یمن زمینگیر شده است و مجبور است به رژیم صهیونیستی روی بیاورد. از سوی دیگر بحرین با جمعیت ۹۰ درصدی شیعه تحت سلطه ۱۰ درصدی نفوذی آل‌خلیفه است.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس  مجلس گفت: موجودیت رژیم صهیونیستی در نقطه نقطه اراضی اشغالی مورد تهدید رزمندگان اسلام و مقاومت است و این رژیم حتی توان دفاع از خود را ندارد.

فلاحی با اشاره به حضور نیروهای آمریکایی ها  در منطقه اظهار داشت: آنان اعتراف می کنند که ما ۸تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و نتیجه ای جز بردن تابوت ها به سوی آمریکا نداشتیم. امروز هم باید بدانند هر چه بیشتر در منطقه بمانند تابوتهای بیشتری را به سمت آمریکا خواهند برد.

وی افزود:طبق فرمایش رهبر انقلاب هر کشوری که مخالف با رژیم صهیونیستی است ما از  آن کشور حمایت کنیم و  این مسیر مبارزه را ادامه می دهیم تا جبهه قوی تری در مقابل رژیم صهیونیستی تشکیل شود.

نماینده مردم همدان افزود: معاونت بین الملل مجلس وظیفه دارد با ارتباط با بقیه پارلمان های کشورهای اسلامی مانع از عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای اسلامی و تضییع و پایمال شدن بیش از پیش حقوق مردم فلسطین شود.

برچسب‌ها باغ‌ موزه دفاع مقدس جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باغ موزه دفاع مقدس جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی چهلمین سالگرد دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران