Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:01:08 GMT

تمجید بشار رسن از خط دفاعی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۶۹۱۵

تمجید بشار رسن از خط دفاعی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با ۲ گل عیسی آل کثیر از سد تیم پاختاکور گذشت و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

پس از این بازی بشار رسن در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از خط دفاعی پرسپولیس پرداخت و گفت: کار خوب خط دفاعی بود که عامل پیروزی پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسن گفت: ما قدرت دفاعی بسیار خوبی داریم و این به ما در رسیدن به نیمه نهایی کمک کرد. گل زدن برای حریفان برابر ما آسان نیست.

او افزود: در ۶  مسابقه‌ای که ما در قطر برگزار کرده ایم فقط یک گل خوردیم و آن هم از روی نقطه پنالتی بود. این نشان می‌دهد که سیستم (دفاعی) ما خیلی خوب کار کرده است.

رسن در ادامه اعتراف کرد که پاختاکور با وجود اینکه با اخراج جلالدین ماشاریپوف در دقیقه پانزده، ۱۰ نفره شد، کار را برای پرسپولیس سخت کرده بود.

هافبک عراقی پرسپولیس گفت: این مسابقه، بازی سختی برابر تیمی سازمان یافته بود. پاختاکور تحت تاثیر کارت قرمز قرار گرفت، به خصوص اینکه این اتفاق خیلی زود در مسابقه رخ داد و این امر قطعا به ما کمک کرد.

او ادامه داد: ما از این مسئله بهره بردیم و ۲ گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. در کل بازی خوبی برای تیم بود، اما ما خسته بودیم، زیرا در مسابقه برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی تلاش زیادی داشتیم.

رسن درباره بازی با النصر عربستان حریف بعدی پرسپولیس در نیمه نهایی گفت: پرسپولیس برای این دیدار آماده خواهد شد، زیرا هدف تیم این است که پس از نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۸، برای دومین بار در سه سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان برسد.

بشار رسن گفت ما ۶ مسابقه در قطر برگزار کردیم که همگی تعیین‌کننده بودند. ما باید این مسابقه را فراموش کنیم و برای بازی با النصر با هدف رسیدن به فینال آماده شویم.

او در پایان گفت:" کادرفنی ما بازی النصر را تماشا و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده اند. ما آماده ایم تا تمام تلاش خود را روز شنبه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

ستاره النصر عربستان مصدوم شد مربی پاختاکور: کارت قرمز داور به کاپیتان ما درست نبود/ استفاده از VAR در این مرحله اشتباه بود پرسپولیس ۲ - پاختاکور صفر/ سرخ‌های ایران با بیمه «دعای مادر» به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی

دریافت 35 MB کد خبر 6089354

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران