Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@18:03:45 GMT

بشار رسن: گل زدن به پرسپولیس آسان نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۶۹۷۳

بشار رسن: گل زدن به پرسپولیس آسان نیست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط دفاعی ما قدرت زیادی دارد و گل زدن به پرسپولیس برای هیچ تیمی آسان نیست.

به گزارش ایرنا، بشار رسن پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: قدرت خط دفاعی به ما کمک کرد که به نیمه‌نهایی برسیم. در ۶ دیداری که در قطر به میدان رفتیم، تنها یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان می‌دهد که سیستم دفاعی ما به خوبی کار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل تیم سازماندهی‌شده پاختاکور داشتیم. این تیم تحت تأثیر اخراج بازیکنش قرار داشت. به خصوص اینکه این اتفاق، خیلی زود افتاد و خیلی به ما کمک کرد. از این اخراج سود بردیم و دو گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم. تیم ما در مجموع بازی خوبی کرد اما تلاش بسیار زیادی مقابل السد کرده بودیم و خسته بودیم. ما ۶ بازی کرده‌ایم که همه آنها تعیین‌کننده بودند.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: باید بازی با پاختاکور را فراموش و خودمان را برای بازی بعد آماده کنیم. کادر فنی ما بازی‌های النصر را دیده و نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است. خودمان را آماده می‌کنیم تا روز شنبه، بهترین عملکرد را ارائه کنیم.

پرسپولیس دیشب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پاختاکور به پیروزی رسید و روز شنبه باید در مرحله نیمه‌نهایی با مصاف النصر برود.

لینک کوتاه: asriran.com/0038wF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بشار رسن نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها