Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:59:54 GMT

طرح مسکن ملی در شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۰۲۵

طرح مسکن ملی در شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش ایرنا، حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح هفت طرح راهداری استان تهران که در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد، افزود: تعداد کشته های تصادفات در کمربندی دوم زیاد که ایمن سازی آن بسیاری ضروری بود که خوشبختانه در حدود ۶ ماه طرح به بهره برداری رسید و به نوعی کار جهادی انجام شده که نشان داد کارهایی که با مدیریت و تدبیر باشد نتایج خوبی به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه مجموعه شهرستان ری آزاد راههای بزگ از آزادگان تا آزادراه تهران قم و همچنین در کریدور شرقی محور امام رضا را شامل می شود، اظهار داشت: درخواست ما این است که نگاه وزارت راه و شهرسازی به ری ویژه و به علاوه مدیریت حریم پایتخت باید یکپارچه باشد و شهرداری تهران مدیریت خوبی در این زمینه نیست.

رییس پلیس راه کشور نیز در این آیین گفت: طرح کمربندی دوم نقش موثری در کاهش بار ترافیکی کریدور جنوبی پایتخت دارد.

سردار سید تیمور حسینی افزود: با تلاش ها و پیگیری موثر مسئولان پروژه کمربندی دوم محقق شده که نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد مردم و کاهش بار ترافیکی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: آزادراه کنار گذر جنوبی نیز به زودی به بهره برداری برسد تا وضعیت حمل و نقل در کریدور جنوبی پایتخت تسهیل شود.

طرح کمربندی دوم تهران به طور ۱۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالبا حجم آسفالت مصرفی بیش از ۲۰ هزار تن و حجم قیر مصرفی بیش از ۱۰۰۰ تن به طور کامل با ۱۸۰۰ قطعه نیوجرسی بتنی ۶ متری به طول ۱۱ کیلومتر، خط‌کشی‌های ترافیکی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به طول ۷۸ کیلومتر و ۳۶ کیلومتر شانه سازی حاشیه مسیر، ایمن‌سازی و ظرف مدت پنج ماه از آغاز عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی مسئولان و بهره‌گیری از نیروی کار بومی امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به  بهره‌برداری رسید.
شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی شهرستان ری وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی اخبار کنکور کمربندی دوم شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد