Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به غیرحضوری شدن آموزش‌ها طی هفته آینده گفت: افزایش شیوع ویروس کرونا در قزوین موجب شد تا مجدد به مدت یک هفته محدودیت‌ها در قزوین اعمال شود. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و اختیاراتی که ستاد ملی کرونا به استان‌ها داده است، ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در نظر دارد تا محدودیت‌ها را به مدت یک هفته باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، طی یک هفته آینده تمامی کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین آموزش عالی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: کادر آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها باید در محل آموزش حضور یابند در حالی که هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، دبیران و اساتید دانشگاهی وجود ندارد.

حبیبی عنوان کرد: ظرف هفته پیش‌رو و از روز شنبه 12 مهر ماه سال جاری کلاس‌های دانشگاه‌ها، مدارس شبانه روزی و حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود و حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب نباید به صورت حضوری باشد.

آغاز محدودیت‌های کرونایی از امروز در قم/در صورت عدم کاهش ابتلا محدودیت‌ها تشدید می‌شودمحدودیت یک هفته ای فعالیت اصناف پرخطر در قم/ روند شیوع کرونا در قم صعودی است

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها دیگر مراکز علمی و آموزشی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها نیز در طی هفته آینده نیز تعطیل خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: سینماها، تئاتر‌ها و مراکز مشابه، استخرهای سرپوشیده، موزه، باغ موزه‌ها و تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به مدت یک هفته تعطیل است. 

وی افزود: رستوران‌ها و فست‌فودها می‌توانند در این هفته به کار خود ادامه دهند اما فعالیت آنها صرفا باید به صورت بیرون‌بر باشد و مردم نباید در سالن این اماکن حضور داشته باشند.

حبیبی عنوان کرد: کلیه باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد رزمی و گروهی، باشگاه های بدنسازی، کافه‌ها قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها از روز شنبه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده با امام جمعه قزوین و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات این هفته مراسم نماز جمعه در هیچ نقطه ای از استان برگزار نخواهد شد اظهار داشت: مساجد نیز تنها برای اقامه نماز باز خواهد بود لذا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی در مساجد طی هفته آینده ممنوع است.

  انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین مدت یک هفته محدودیت ها هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان